*tingg
Messeges from Lovely👅💕Hyee babe
Gudmorning ❤
Miss u alot'senyuman terus terukir tanpa jemu , terus tangannya dengan pantas dia menaip untuk membalas..'
Morningg too luv 💕💕
Cant wait to see u at school
Miss u badlyy hmm'Lalu si pemilik bangun dari katil , bersiap untuk kesekolah. Dia bingkas bangun lalu mengambil tuala dan mengatur langkah ke bilik air '
'Selesai mandi , sementara menunggu rambutnya kering , dia membelek telefon pintarnya iaitu ipod touch (majoriti iphone je , so kalini lain pulak ye 😂)
Me too babee 👅
Cant wait to see how ur preety are 🙈 like i want to fuck u hahahahah"Wehh babee , how can u be like thiss haaa. Nakal ni haa hahahaha"
Heyy apaa ni haa , sejak bilaa u dah pandai macam ni
Nakal laa u ni
Nak kenaa gomol ni"Makin dilayan makin menjadi ni haih hm " bisik hatinya.
Sini laa gomol I hehehe
I tunggu je , u yang taknak bagiDah laa u , pegi bersiap sekolah tu , nanti kita jumpaa ya babee 👅💕 love you
'Dia sengaja menamatkan perbualan. Dia tahu jika dia melayan makin menjadi teman lelakinya itu.'
Hubungan mereka baru sahaja memasuki 3 bulan. Dia menerima Izyad iaitu teman lelakinya kerana dia kesian akan lelaki itu yang sanggup mengejarnya setiap hari kerana terlalu suka akan nya , lalu dia menerima sahaja.
Dia melihat jam di dinding , terkejut setelah melihat kerana jam telah menunjukkan pukul 6:54. Itu bermaknaa dia mempunyai lebih kurang 6 hingga 9 minit untuk bersiap sebelum Pak mat datang mengambilnya.
Pak mat merupakan pemandu yang telah dikhaskan untuknya kemana sahaja oleh bapanya iaitu Tan Sri Muhyidin.
"Alamak! Macam mana boleh terlajak ni . Ni semuaa mesti sebab izyad tadii haihh kalutttt"
Dia dengan kalutnya bersiap memakai baju sekolahnya
Setelah siap , kelihatan dia memakai baju kurung putih sekolah dan dilengkapi kain kurung biru muda. Kelihatan juga lencana sekolahnya dan diatas lencara terdapat nametag yang tertera nama "Karen Amelia"
Ya , Karen merupakan pelajar sekolah SMK , dia berusia 16 tahun. Merupakan anak kepada usahawan yang berjaya disebabkan oleh ibu bapanya yang sibuk akan kerja , Karen sedikit terabai yang membuatkan dia bergaul dengan bebas.
"Karenn sayangg , turunn breakfast duluu yee , sekejap lagi pak mat datangg " jerit ayuu Puan Sri iaitu ibu kepada Karen.Dia selalu menguruskan tentang makan minum anaknya sebelum berangkat ke kerja . Bukan seperti suaminya , selepas subuh terus berangkat ke tempat kerja.
"Yee mamaa , karen datangg ni " balas Karen.
Kelihatan Karen sedang menuruni tangga sambil menggalas beg bodyglove.
"Morningg mamaaa" sapa Karen
Puan Sri memberikan senyuman sebelum berkata "Morning too sayangg , so hurry up breakfast , sekejap lagi pak mat datang."
"Okayhh mama"
*pinn pinnn
"Ehh karenn , pak mat dahh datangg tuu" kata Puan Sri
"Ohhyee laa mama , Karen pegi sekolah yee mama , babai ly maa" kataa Karen sebelum pergi kee pintu untuk memakai kasut.
"Takee caree sayangg , belajar elok2 yee dekat sekolah"
"Okayhh mama , i will"
*pinn pin
"Kejap pak mat sikitt jee lagii niii" jerit Karen
Bergegas Karen masuk ke dalam kereta .
"Sorryy pak mat heheheheh"
"Takpe , kalau boleh lambat la lagi yee " perli pak mat
"Ehh pak mat ni , perli kita pulak. Dah la , dah lambat ni"
"Ha tauu pun lambat"
"Hewhewhewhew sorry pak mat"
Di sekolah
"Akhirnyaa sampai pun , nasib sempat locengg belum bunyi lagi , ok terimaa kasihh pak mat" kata Karen laluu memasuki kawasan sekolah.
Dari jauh kelihatan kawan baiknya iaitu Amy dan Eira berjalan menghampirinyaa..
Sebelum sampai ke kawannyaa , secara tiba tiba , seseorang...
"KARENNN"
"EH MAK KAU!" latah karen
YOU ARE READING
Perempuan Murahan
RomansaPerempuan merupakan insan yang diciptakan untuk melengkapkan pasangan didunia ini. Sedikit tulang rusuk yang terpisah dari lelaki , maka terciptalah perempuan. Perempuan mempunyai 9 nafsu manakala lelaki hanya 1 nafsu. Siapa lagi bernafsu? Apabila...