Když přijdu večer domů, máma se mě vyptává, jaký byl den ve škole.
,,Dobrý." řeknu.
,,Mio! Tyhle odpovědi nepoužívej. Odpověz mi jako dospělý člověk. Použij věty."
,,Ve škole bylo dobře. Stačí?"
,,Chováš se jak dítě." vložil se do toho táta. Máma do něj drkla loktem.
,,Eh... Mio, slyšela jsem, že k vám do třídy přišel nový spolužák." řekla máma mile.
,, Jo to je pravda. Jmenuje se James a pan Stewart ho posadil vedle mě."
,,Slyšela jsem od matky Tiny, že prý ho vyhodili z jeho bývalé školy za chování. Prý kouři, pije, huli a bůh ví co ještě."
*Tina- moje nejlepší kamarádka. Její máma ví všechno. I to co se ještě nestalo.*
,,Hm." zamumlám.
***Další den ráno, je to to samé. Vstanu, obléknu se, vyčistím zuby, učešu, namaluji a utíkám se psem. Cesta autobusem je opět nudná a tak se začnu učit. Vcházím do třídy, kde je ovšem už rozsvíceno. A co tam nevidím. V mojí lavici sedí James.
,,Ahoj." řekne a s úsměvem na mě zamává.
,,Čau." odpovím s nechutí.
,, Jak jsi se vyspala?" zeptá se.
,,No... Šlo to. Co ty?" zeptám se ze slušnosti.
,, Jo fajn."
,,Co tu děláš tak brzy?" zeptám se.
,,Jen jsem nechtěl přijít zase pozdě."
,,Aha."
,,Nejdeš na cigo?" zeptá se.
Dělá si srandu? Opravdu si myslí, že JÁ kouřím? To by mi máma asi usekla ruce, kdyby mě viděla s cigaretou v puse. A co vlastně řeším. Vždyť je to nechutný.
,, Ehm.. Ne díky, ale já opravdu nekouřím."
,,Jo já zapomněl. Ty jsi ta slušňačka." mrkne na mě a ze svého batohu vytáhne krabičku cigaret a zapalovač. Odchází ze třídy. Já jen stojí s otevřenou pusou. Vrátí se po 5 minutách a smrdí cigaretovým kouřem. Posadí se zpět do lavice vedle mě.
,,Nemohl by jsi se to pokusit, alespoň ňák zamaskovat? Je to hrozný smrad." ušklíbnu se.
,,Promiň." řekne sklesle. Teď mě mrzí, že jsem na něj tak nepříjemná. Nevím co ho k tomu vede.
,, To já se omlouvám."
,,Proč?" zeptá se.
,,Nechtěla jsem na tebe být tak hnusná, ale prostě... Já nevím. Promiň ano?"
,,Dobře, ale omlouvat se opravdu nemusíš."
Zazvoní a do třídy vcházejí spolužáci. Všichni mě pozdraví a já zdravím je. Začíná hodina občanské výchovy. Což je vždy taková debatní hodina. Do třídy vchází profesorka MacCauley.
,, Přeji hezký den žáci. Dnes jsem si pro vás připravila opravdu zajímavé téma a jsem zvědavá na naši diskuzi." Nemám moc ráda tyto hodiny, nezáleží na vědomostech a to je jediné co já mám.
,, Naše dnešní téma je : krása. Zajímá mě váš pohled na věc. Váš názor a jestli vám více závisí na vnější nebo vnitřní kráse. A co si celkově o tomto tématu myslíte. Začneme od první lavice. Bethany pověz nám co si o tom myslíš ty."
ČTEŠ
Odpadlíci
RomanceJak se změní život slušné, krásné a prostě dokonalé dívky, když ji vstoupí do života kluk?....