Budak-budak nak up

680 24 2
                                    

Biasalah, budak-budak sekarang mana macam dulu . Sibuk dengan gadget, acah ada awek, acah hot, macam-macam lah. Fed up aku ngan manusia species-species macam monyet ni . Aku? Aku tak macam budak-budak lain, aku buang masa dengan buat benda baru, ada life, bukannyer species alien ngan baru nak up nak acah-acah perfect. Boleh mental kepala doh.

Aku baru masuk universiti. Banyak cita-cita . Kau rasa kau paling tinggi antara budak-budak bawah kau, padahal tak. Aku ni bukan pandai ke apa, aku cuma nak bagitahu yang benda ni betul . Cuma kau takkan percaya.

Fuhhh, Aku Faiz , aku dalam jurusan IT, pandai katanya . Aku kongker semua subjek kat highschool . Fuhh straight A . Cita-cita aku besar . Masa kecik aku teringin nak jadi macam-macam. Polis , doktor , akauntan. Ahhh ! Tu semua bullshit je .

Tapi aku ada satu hobi yang tak boleh stop , create something new . Aku suka buat benda-benda baru. Macam buat robot yang boleh setelkan kerja kau, buat machine baru, gadget tu semua lah. Aku kongker habis. Memang gila lah . Aku selalu kena sanjung ngan member-member tersayang ngan stranger everywhere. Syok siot .

Aku suka sangat achieve-achieve many goals. Buatkan aku rasa berguna kepada masyarakat. 

MASAWhere stories live. Discover now