20 hours later. . .
Finally, we made it to USA ! . YEAYEAYEAYEAY.
Memang gila doh flight dia boleh buat kau naik gila. Dengan macam-macam stylenya. Huhu, Stewardess dia yang padu , mantop. Makanan sedap, fuhhh service mantop.Akhirnya, aku keluar dari plane dengan rasa penuh bangga. Weather kat sana, warna, bau semua lain lah. Memang best gila. Member-member aku semua keluar dengan rasa macam-macam.
" nice lah odoooo "
" gempak siaaa "
" lain gila dari malaysia "
Fuhhhh, memang nicelah orang kata.
Kiteorang pun straight pergi ke lobi nak angkat beg berat cam gajah. Huhu. Dah angkat semua, kiteorang pun pergi cari sorang perempuan yang bernama ' Sofia Carson ' dekat area-area situ. Dia yang setelkan semua lepas kiteorang sampai sini. Pasal rumah, semua tu lah. Dia kerja kat MIT dan dia lah yang syorkan kiteorang untuk belajar kat sana. Memang taklah nak reject offer yang tak selalu datang. Separuh yuran tahunan setiap tahun diorang support. Memang luck lah kiteorang dapat.
After 30 minutes, dah jumpa dah awek USA tu. Dia tunggu kiteorang kat tempat waiting passenger. Fuhhh,
Dengan rambut black chocolate, tinggi sama dengan aku, badan yang mantap, muka yang sangat cute sampai kau boleh mati meleleh. Rambut ikat atas. Fuhh, memang cantik. Semua kawan aku barai, mulut diorang terbukak luas sampai hidung diorang berdarah. Memang cantik sangat doh." hey guys, i'm Sofia, so here you are at United States Of America ya "
" yes we did it yeah ! "
Member bahagua dengan riang uhuhu." i'm sorry for asking this but, did your face so cute or i'm just bleed out blood from my nose ? "
" hahaha, your so funny "
" HAHAHAHA ! "
" So, before we continue our trip, i just wanna show you guys around the town and take some pictures yehh ? "
" yes of course, thanks though "
Dengan itu, kiteorang pun ikut dia. , beli coffee kat cafe, terus pergi ke kereta dia.
" damn sofia, it's so cold here "
" nahh it's okay, you will get over it soon ".
Kiteorang pun letak beg-beg kat kereta dia . After that, bermulalah tragedi paling gempak dalam hidup kiteorang . Yes it is .
YOU ARE READING
MASA
AvontuurBudak-budak pandai selalu kena pijak kepala, tapi diorang tak pernah stop making people proud of them. Bacalah story ni sebab this story will make your mind blown up . " kau rasa benda ni boleh buat apa lagi ? " . Aku rasa , macam-macam , like seco...