That feeling

278 5 1
                                    



This house is so INCREDIBLEEEE. Aku tak boleh control aku punya reaction. Rumah tu macam istana beb ! . Macam heaven punya style. Rumah ni ada 2 pasang elevator. Squad aku pun terus tenganga tergamam dengan kemewahan rumah yang sangat mahal ni. Diorang terus lepas beg-beg gajah diorang. Reaction diorang sangat-sangat hebat. 

" WELCOME TO MY HOUSE BITCH"

" AY AY AYE THIS IS TOO DOPE FOR US YEH? "

" THIS IS TREMENDOUS MANSION AS F***" 

" TOO YOUNG TOO FABBBOLOUS Y'ALL "

Kami pun terus discover rumah tu dengan rasa jakun dan taksub sama sekali. Kitaorang terus berpecah-pecah tempat menyodeng dah men'discover semua port-port anggun itu. Aku terus campak beg ke tepi dan meluru semua tempat, sama dengan member-member aku. 3 orang kat tingkat 1 and 2 orang kat tingkat 2.

Aku pun terus masuk ke semua bilik dan melihat keadaan semua bilik dengan penuh rasa gila-gila. Tersangat-sangat mahal dan mewah semua barangan di dalam rumah banglo itu. Jack dan Edward pun teruskan pencarian semua kawasan rumah tu. Diorang pun tiba-tiba nak naik pitam and pengsan sebab keadaan rumah yang sangat mantop. 

Rumah ni setiap tingkat ada 3 bilik. ada bar kecil dan dapur masak. dan juga tempat penuh dengan teknologi permainan video yang mahal like XBOX, Playstation, dan banyak komputer dan laptop yang disediakan untuk kitaorang. Setiap satu bilik disediakan 1 bilik air yang besar. Tab mandi besar pun ada. Kitaorang pun rasa sangat wow wow . 

Aku pun nyaris-nyaris pengsan tetapi bangkit semula dengan gagah dengan mengucapkan " Alhamdulillah " dan terus bersujud syukur kerana tuhan telah memberi rezeki yang melimpah ( aku ada lagi air wuduk ye huhu ) . Kemudian. kitaorang pun terus kembali ke ruang utama iaitu ke pintu masuk rumah tadi dengan ternganga . 

" Rumah ni syurga kedua bagiku " 

" Literally gonna stay here for the rest of my life "

" Rumah banyak ongggg siaaa ! " 

" I'm gonna be the next Einstein. Call me Harry Einstein "

Kawan-kawan aku pun bersyukur dengan apa yang pihak MIT sediakan kepada kitaorang. Kami pun terus letak harapan yang tinggi tak mahu hampakan mak-ayah masing-masing dan juga pihak MIT. Kami terus membuat bulatan dan menyanyikan lagu ' 24K  Magic ' - Bruno Mars dengan begitu kuat sekali. Bergema satu rumah  bhaiii. Feeling dia punya lain dari yang lain. Too Dope lahh orang kata. Kitaorang pun penuh dengan keriangan. Tiba-tiba, seorang perempuan yang memakai baju blouse dan memakai bandana di kepala datang ke arah kami. Kami pun terkejut. Lalu perempuan itu pun mula bercakap.

" Hey guys, Welcome to the this Einstein Mansion . 

And then, kami pun...

[ Sorry korang aku dah lama tak update story aku . aku tersangat sangat bz. takda masa nak writing buku style ala-ala fixi. aku baru form 4 and banyak kena job nak kena buat. so i will continue this story as soon as possible okay ! ]
























You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 24, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MASAWhere stories live. Discover now