meet up

282 5 0
                                    

" ya, I'm here. Where are you guys now ? "

" kat kafe sebelah kedai setabak broo "

" okay ". . .

Aku pun pusing-pusing cari setabak tapi tak jumpa-jumpa, aku pun tiba-tiba fedup. Aku terus pegi toilet dulu, nak buang apa yang patut yang dah tersekat berapa jam dari tadi herghh . Dah siap pun aku terus pegi cari setabak lagi.

Cari punya cari, last-last tak jumpa, alahai noobnya aku ni.
Tengah cari-cari tu, aku terlanggar sorang perempuan. Air starbucks dia terjatuh, dengan dia pun terjatuh, aku pun tergamam tiba-tiba, dengan slowmotion air dia jatuh, lepastu dia toleh kepala kat aku, muka dia . . .

Perghhhh cantik cute beautiful semua ada, aku terpegun habis. Dengan bodynya yang auwmmm, berkulit peach. Terpesona dibuatnya, aku taknak describe dia lebih-lebih nanti aku pulak yang over.

" ehhh sorry awak, saya mintak maaf sangat-sangat "

" it's okay, I'm good "

" saya ganti balik air starbucks awak ni, sorry sangat-sangat, saya tengah cari member tapi tak jumpa-jumpa so saya lost siket tadi "

" ehh takpe, it's fine, saya pun tengah cari member ni . Tapi tak jumpaa "

" ohh yeke, jom saya ganti balik starbucks awak ni lepastu kita cari member kita sama-sama ye ? "

" ya okay dude "

" awak boleh tunjukkan jalan pergi starbucks tak ? Saya taktahu lah heh ".

" ye jom lah ".

So, kitaorang pun straight pegi starbucks cafe. Aku pun ganti balik air starbucks dia tadi, aku pun joinlah sekali minum.

" I'm Faiz, nama awak ? "

" saya Izara "

" well it's nice to meet you tho, so where are you going ? "

" well saya nak pergi sambung study kat luar negara "

" ohh same with me "

" well, nice "

" so let's continue our journeyyy ya? ".
" haha, yeah let's go ". Aku ngan dia pun continue cari member yang hilang dari radar .

Finally, aku jumpa member-member kesayangan. Dia pun jumpa jugak. Member-member dia pun lepak sama kafe. Well jodoh lagi sia ( jodoh apa budus ).

MASAWhere stories live. Discover now