Saklanmıştık ama bir çıkış yolu bulmalıydık. Bu lisede gizli yerlerin olduğuna dair söylentiler duymuştum. Hemen her yeri aramaya başladık. Sonra tuğlaların biri yerinden oynadı ve bir kapı açıldı. Oraya girdiğiniz anda arkamızdan kapı birden kapandı. Sonra merdivenlerden assagi inmeye başladık. Sonra aşağıda bir odaya vardık. Odada taştan mezarlar vardı. Çok korkmuştuk. Devam etmeliydik. Başka bir merdiven bulduk ve ordan gitmeye başladık. Biraz gittikten sonra meşaleleri olmayan bir karanlık odaya girdik. Duvardaki bir meşaleyi aldım ve odaya girdiğimde bir sürü yarasa üstümüzden geçti. Hepimiz çok korktuk. Sonra yer sallandı. Sallantı yukardan geliyordu. Birden yukarımızdaki duvarın bir tarafı kırıldı ve aşşaği o yaratık indi. Bu yaratıktan kurtulamayacağımızı herkes biliyordu çünkü o iz sürmekte çok iyiydi. Üstümüze koşmaya başladı. Bizde geldiğimiz yoldan geri döndük. İyi ki bundan bir tane daha yok derken arkamızdan bir duvar kırıldı ve o yaratığın bir benzeri çıktı. Oda peşimizden geliyordu. Sinifa vardık ama hala peşimizdelerdi. Ana kapıya doğru gittik. Kapalı olduğunu biliyorduk ama bir planımız vardı. Kapıya vardığımızda birden manevra yapıp ayrılacaktık ve kafaları karışıp kapıyı kıracaklardı. Bu olması nerdeyse muhtemel olmayan planı uygulamak biraz takım işiydi. Ve planı gerçekleştirdik. Kapıyı kırdılar ve dışarı çıktık. Biz canımızı kurtardık ama onca öğretmen ve öğrenci ölmüştü. Ve şimdi şehre doğru gidiyorlardı. Bunları hiç hesaba katmamıştık ama bunu düzeltebilirdik. Ama bunu nasıl yapacaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deliler Lisesi
Mystery / ThrillerKorku dolu bu serinin ilk kitabı. Umarım beğenirsiniz.