Ma uit spre manechinele ce pareau a fi mai mult papusi din filmele de groaza,si vad o pereche de pantaloni albi,mulati ce probabil veneau bine pe mine . Intru si probez o pereche iar rezultatul este unul mai bun decat ma asteptam. Ii cumpar, pe langa celelalte haine achizitionate pe care le voi purta sau nu si mergem catre zona de mese. Imi amintisem ca nu mancasem nimic astazi, ar trebui sa am mai multa grija in privinta asta. Coastele mi se observa fara a face un efort prea mare iar pantalonii vechi imi sunt largi.
Stau pe scaun nu prea comod, in timp ce musc din sandwichul pe care tocmai l-am cumparat, si o ascult pe Nori plangandu-se ca Denniel s-a despartit de ea.
- Of , Brith , de ce trebuie sa fie toti la fel?
- Doar pentru ca Dan te-a inselat cu Jenny asta nu inseamna ca toti sunt la fel,Norina Jhonson!
- Nu stiu ce l-a determinat sa faca asta dupa 2 ani ..
- Adevarul e ca nici tu nu prea iti mai dadeai interesul, eu, in calitate de cea mai buna prietena iti reamintesc ca in timp ce erai cu el, draga de tine mai vorbea cu inca 20!
- Dar tu,Brith? tu cat mai ai de gand sa pari dezinteresata in privinta lui Dylan?____________________________
• Va multumesc! In doar cateva ore ati citit cativa primul capitol si multi mi-ati dat follow! Raman datoare! va pup,sper sa va placa! Urmatorul capitol il voi pune cand am putin timp liber! O zi buna😘
CITEȘTI
It's Hard Of Change
Romance"Îmi e foarte greu,Birth.Văd o lumină,nu o pot atinge fără tine...."