Ajungem in Florida in jur de ora 8, iar la hotel dupa jumatate de ora. Imi iau geanta si urc scarile din marmura pana la receptie. Confirmam rezervarea, ne luam cartela si ne indreptam catre dormitor . Un dormitor cu vedere la plaja, cu un pat de doua persoane, decorat foarte dragut. Imi place.
- Stiu ca intentionezi sa mergem deja la plaja dar sunt franta, Nori! Plus ca mor de foame .
- Pai mergem,mancam ceva si mergem pe plaja. Haaideee, Brith! Doar nu ai venit aici ca sa dormi!
- Esti o nesuferita ..
Imi iau costumul de baie de culoare neagra si ne indreptam spre autoservirea hotelului. Aleg sa nu mananc mult, asa ca ma infig intr-un corn cu unt si o cana de ceai. Cu toate ca ma simt excelent aici, am un sentiment ciudat. Probabil din cauza Norinei ce sta pe telefon si zambeste de ore in sir.
-Si? Cum il cheama?
-Pe cine,Brith?!
-Tipul cu care vorbesti. Sau zambesti asa din cauza ca vorbesti cu mama ta?
- Ah,citeam ceva..
- Credeam ca nu ne ascundem lucruri ..
- Mergem? imi zambeste degajat, in timp ce musca din felia de pizza ce arata apetisant. Ceva se intampla cu ea.
Privesc marea iar melodia lui Mike Posner se aude in casti. Imi caut protectia solara in geanta ce statea langa sezlong, nu departe de Norina care,bineinteles, vorbea prin mesaje.
- Devine enervant, sa stii. Am venit cu tine, nu cu batranica de langa noi, ce ma baga mai mult in seama decat o faci tu!
- Alo? Suntem langa barul Gym, nu foarte departe de scari. Va asteptam! Sunt suparata pe ea,asa ca nici macar nu ma silesc sa o intreb cine vine, chiar daca mor in sinea mea, de curiozitate!
Bronzul incepe sa se observe pe pielea mea catifelata, trebuia sa iau totusi o protectie mai buna.
- Hei,saracelor. Ce faceti aici? Puteam recunoaste vocea asta aroganta dar chipesa dintr-o mie . Dylan si restul gastii sunt aici. Nu pot sa cred ca Norina vorbea cu unul din ei prin mesaje.
- Ce faceti, baieti? Luati un loc langa noi.
- Brith,arati bestial in costumul asta de baie! Imi spune tipul ce pana zilele trecute mi se parea dragut. E un excroc!
- Las-o balta,Dylan!______________________________________
• Nu sunt deloc incantata de capitolul acesta, dar am multe idei pentru urmatorul! o zi buna 😘
• Capitol dedicat @AlexandraRMarinela
CITEȘTI
It's Hard Of Change
Romance"Îmi e foarte greu,Birth.Văd o lumină,nu o pot atinge fără tine...."