Capitolul 5

40 6 2
                                    

Caut un canal care sa imi placa de mai bine de o ora.Nori doarme langa mine 'bustean' iar eu ma plictisesc groaznic..Se pare ca surpriza ei chiar m-a uimit intr-un mod neutru si se pare ca restul excursiei noastre, il vom petrece alaturi de ei pentru ca am auzit deja o multime de planuri pentru seara asta. Gasesc in sfarsit o emisiune care sa imi atraga atentia, care pe parcurs s-a aratat ca fiind o prostie si o pierdere de timp. Adorm langa prietena mea, ce uda perna portocalie dintr-un material fin,cu saliva .

               19:00,chiar am avut dreptate..Va fi o seara plina! O vad pe Nori ce se agita in privinta machiajului strident si al parului ondulat si usor fortat, care ma tot intreaba din 2 in 2 minute, cand am de gand sa incep sa ma pregatesc fiindca la 9 trebuie sa ne vedem cu 'grupul'.
Serios? Mie imi ia 10 minute sa fiu gata iar ea se pregateste cu 2 ore inainte?
- Nu ti se pare ca te agiti prea mult?
- Mergem pe faleza,Brith! Cine stie cum,din intamplare, ma voi plimba sub lumina lunii pe langa mare in bratele lui Zack.
- Esti o nebuna .. Cati ani are?
- Anul II la facultate, arata bine este inteligent.. haidee,Brith! Fi mai vesela pentru mine te rog! Gandeste-te ca pot avea sansa sa incep o relatie cu baiatul pe care il plac de ceva vreme..
- Nu iti promit nimic,durerea de cap deja isi face simtita prezenta pentru mine.
- Esti o prietena buna,Brith! Acum du-te si fa ceva cu parul asta oribil!

___________________________________

• Buna seara! Acest capitol a aparut putin mai tarziu, nu m-am simtit tocmai ok dar urmatorul va aparea sper eu maine,dar cum a spus si Brith, nu promit nimic!
• Capitolul bineinteles, dedicat ei : @AlexandraRMarinela deoarece niciodata pe parcursul cartii nu voi uita primele persoane care m-au incurajat! Te pup cu drag,draga mea!
• Noapte bunaaaa!💋💋💋💋💋

It's Hard Of ChangeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum