Capitolul 7.

17 2 0
                                    

               Sentimentul ca peste cateva 3 zile incepe liceul,iar astazi trebuie sa fac cumparaturi pentru noul an de trezit dimineata, imi da mari dureri de cap. Deschid ochii care sunt deranjati de lumina orbitoare ce intra in camera mea,ma ridic cu greu din patul de culoare alba si ma indrept catre baie. Imi termin rutina de dimineata si imi fac un dus. Prefer sa folosesc gelul de dus pe care l-am primit cadou de la mama mea acum 2 saptamani.. Consider ca femeia asta ma cunoaste mai bine decat o fac eu. Pun o picatura iar mirosul imi este invadat de vanilie si scortisoara, imchid ochii si ma las prada gandurilor.

                      Intotdeauna mi-au placut supermarketurile nu foarte cunoscute, care iti lasa la dispozitie cat timp ai nevoie sa admiri un produs, nu sa vina o babuta care e vizibil deranjata ca o incurci sa ajunga la ulei, fara sa iti spuna . Ma uit printre rafturi si sunt la raionul de rechizite, iau un set de pixuri si 5 caiete, le arunc dezordonat in carutul pentru cumparaturi si ma indrept catre lucrurile care chiar ma intereseaza, produsele pentru femei.Văd un şampon cu miros de tei, îl iau curioasă din raft şi sunt gata sa plec.
                  Ii zambesc femeii ce mi-a intins bonul si restul si ma indrept catre iesire . Un bolid de culoare neagra se afla in fata cladirii din care tocmai am iesit . Semăna cu cel al lui Dylan , insă nu are cum să fie el.. Nu m-a mai căutat de câteva zile, era normal să fie aşa , sunt sigură că a găsit pe altcineva .










Buna seara! Ma bucur ca v-am regasit!😘😘😘

It's Hard Of ChangeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum