YEDİ

3.6K 358 257
                                    

Bitmesini istemeyeceğiniz anlar vardır. Öyle güzel ve harikadır ki sonu gelsin istemezsiniz.  Onunlayken her dakika böyle hissediyordum.  O yanımdayken daha bir Saejin gibi oluyordum.  Daha mutlu ve yarına daha umutla bakan bir Saejin...

Peki ya o nasıl hissediyordu? Ben onun için ne anlam ifade ediyordum?

"Saejin" gözümün önündeki eli farkettiğimde kendime gelerek bakışlarımı Jungkook'a çevirdim.

"İyi misin?" Diye sorduğunda. Başımı salladım.

"Ne düşünüyordun?"

"Hiçbir şey... öyle dalmışım"

"Söyle Sae Jin! " bu kadar belli etmeseymişim keşke. Neyse artık bunu öğrenmem gerekirdi.

"Sadece... bizim ne olduğumuz hakkında düşünüyordum. " dedim yüzüne bakmadan çünkü baktıkça daha hızlı atacaktı biliyordum

Güldü bunu duyabilmiştim.

"İki iyi dost..." dediğinde kalbimde hissettiğim ağırlıkla başımı kaldırdım.

"Sen ne düşünmüştün ki?" Diye sorduğunda başımı iki yana hafifçe sallayıp.

"Hiçbir şey yani ben de seninle aynı fikirdeyim. Sen benim kahramanımsın ve bizim aramızdaki ilişki farklı çok iyi iki dostuz. Hatta belki de hoşlandığın biri vardır ?"

Kendime acı çektirmeyi seviyordum anlaşılan!

"Var

Işte bu tam da beklemediğim bir cevaptı. Gülümsedim ne kadar becerebildiysem.

"Var ama bu konu hakkında çok konuşmayalım. Ah! Neden bir anda böyle sorular sorar oldun? Hadi gidelim" deyip elimden tuttu.

Madem hoşlandığı bir kız vardı ne diye tüm gününü benimle geçiriyordu?

"Ben gitmek istemiyorum. Güneşin batışı buradan harika görünür ama sıkıldıysan gidebilirsin"

Jungkook surat asıp "Sana kötü bir şey mi yaptım? Bir anda neden böyle davranır oldun bana karşı? " dediğinde ona hak verdim ve yeniden gülümseyip

"Ah saçmalama!  Bir sorun yok. Bir anlık duygu değişimi. Hadi güzel manzaraya karşı fotoğraf çekilene kadar burdayız " deyip dizlerimi kendime doğru çekip çenemi dizlerimin üzerine yerleştirdim.

Jungkook'a baktığımda yüzü gülüyordu. Her zaman olmasını istediğim gibi bir şekilde.

**
Yazardan

Güneşin batışına az bir vakit varken Jungkook öylece karşısına bakıp konuşmaya başladı.

"Ben uzun zaman önce duygusal şeyler hissetmeyi bıraktım. Aslında bakarsan taş kalpli oldum da sayılır. Kimseyi umursamayan sadece kendini düşünen bencil bir insan. Kulağa ne kadar kötü geldiğini biliyorum.  Sonra o gün seni gördüm. Seninle bir alakası olsa da olmasa da o insanı kurtarmak için çabanı gördüm ve o an dedim ki taş kalpli olmak için kendime daha büyük bir sebep bulmalıyım. Geçmişte bir kıza aşık olup reddedilmiş olabilirim ama bu dünyanın sonu değilm Sonra seni istedim hayatımda. Bana gerçekten güç veren o kız yanımda olmalı dedim. Kendime bu hayatta bir yaşama gayesi bulmak için kendimi senin süper kahramanın yaptım. Bu konuda ne kadar iyiyim bilmiyorum ama  Saejin ben.."


Jungkook susup sağ tarafina döndüğünde. Sae Jin'i başını dizlerine koyup uyumuş bir şekilde gördü. Buna hafifçe tebessüm edip.

SUPER HERO✔ [JEON JUNGKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin