ONÜÇ

3.3K 329 214
                                    

Okunmadığını  düşünsem  de yarıda bırakmamak  için  yazıyorum ... Ve tabı ithaf  ettiğim kişi için  😃

Anlaşılan piskolojikmen çok yorulmuştum. Üzerimde büyük bir yük var gibiydi... bir dakika bu gibi değildi bu gerçekten bir yüktü, Jungkook uykusunda kolları ve bedeninin bir kısmı üzerimdeyken bacakları yataktan aşağıya sarkıtılmış bir şekilde uyuyordu.

Başını hareket ettirip göbeğimin üzerine iyice yayılırken gülümsedim. Fazlasıyla tatlı görünüyordu ve onu  gözümü kırpmadan izledim. Biraz daha kıpranıp gözlerini aralamaya başladı. Ardından ağzını kocaman açıp esnerken daha da şeker görünüyordu. Evet normal de rahatsız edici bir görüntü olabilir ama Jungkook ' da güzel duruyordu. Kabul edelim.

Gülümsedi. Sanki bu halinin farkına varmış gibi.

"Biraz daha kilo alsan iyi olucak kemiklerin yanaklarıma battı" dedi dalgaya vurarak. Güldüm

"Bunu alışkanlık haline getirmeyi mi umuyorsun? "

"İyi oluyor bu arada bedenin çok sıcak" dediğinde istemsizce gözlerim büyüdü birden.

"Her neyse Jin ve Soo Jung Nerede? "

Dedi utanarak. Aslında iyi olmuştu konuyu değiştirmesi.

"Karnımda uyurken onlara bakamadım. Şimdi gidip bir bakalım" diyip saç tokamı saçımdan çıkarıp yeniden toplamaya başladım. Ben saçımı toplamaya odaklanmışken Jungkook'un beni izlediğini gördüm.

Kolu başının altında tatlı tatlı bakıyordu ve bir anda sanki alev almıştı buralar.

"Neden bakıyorsun? "

"Senden gözümü alasım yok bugün"

"Ya! Beni utandırmayı kes" diyip Şakayla karışık koluna vurup kalktım.

"Yatağı toplamayı unutma" diyip kapıya ilerlerken

"Ya! Ben ve yatak toplamak. Saejin eziyet etme bana lütfen" diyip tatlı tatlı baktı.

"Yemezler" diyip odadan çıktım.
Ne kadar bakarsam o kadar yerdim biliyordum.

Alt kata indiğimde mutfaktan tabak sesleri geliyordu.

İçeri girdiğimde Jin ve Soo Jung çoktan yemiş ve tabaklarını topluyordu.

"Günaydın" diyip dolaba ilerlerken.

Günaydın dedi ikiside

"Bizi neden uyandırmadınız? "

"Çok tatlı görünüyordunuz Kıyamadık" diyip gülümsedi Soo Jung.

Jin bardağındaki suyu midesine indirip

"Hadi gidelim" dediğinde

"Biz yürüyüşe çıkıyoruz. Yedikten sonra isterseniz gelirsiniz" dedi Soo Jung. Başımla onaylayıp el salladıktan sonra işime döndüm. Dolaptan gerekli şeyleri çıkarırken

"Gidiyoruz" diyip kolumdan tuttu Jungkook

"Nereye?"

"Yemeğimizi özel bir yerde yiyeceğiz"

"Ya ne gerek var evde yiyelim" diyip dudak büzdüm.

"Hadi yürü!!!" Diyip beni zorla evden çıkardı.

Müzik eşliğinde yolculuğumuzdan sırasında. Yerleri çakılla kaplı yola girdik. Ardından arabayı parkedip

"Geldik" diyip el frenini çekti. Kemerimi çözüp indikten sonra arabanın arkasına doğru ilerledim. Jungkook yanıma geldiğinde elini elime kenetleyip ilerlemeye başladı. Hoşnut bir gülümsemeyle kızlara hava atarken. Bizimle ilgilenen garson bizi kapalı bir oturma yerine getirdi. Karşılıklı olarak masada yerimizi aldıktan sonra siparişimizi verdik. Bir süre etrafı izledikten sonra Jungkook'la buluşturdum gözlerimi.

SUPER HERO✔ [JEON JUNGKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin