DOKUZ

3.1K 336 223
                                    

Kazadan bir kaç gün önce: Saejinin annesi

Kadın elinde fotoğrafı tutarken

"Bu o çocuk değil mi? Haneulu hamile bırakan " dedi karşısındaki adama. Adam başıyla onayladığında

"Kızım bir de böyle bir adama aşık. Ve salak gibi ona inandı. (Diye mırıldandı. Ardından) Tamam sen şimdi git" dedi karşısındaki adama. Onu bilgi almak için tutmuştu. Kadının endişesi kızına bir şey olmasıydı. Ve bu yüzden bir plan uyguladı.

O gece Jungkook motorla giderken oldu herşey, kadın kızını Jungkook'dan kurtarmak için böyle bir yola başvurmuştu. Jungkook motorla seyir halinde giderken tenha yolda önüne bir anda çıkan arabayla duramamış ve arabaya çarpmıştı.

Kadın planı tıkırında ilerletmişti. Ancak bir gün önce bir şey daha öğrenmişti.  Jungkook,kadının evlenmeden önce eski sevgilisi olan adamın oğluydu . Ve bu Jungkook'a daha çok Nefret duymasına neden olmuştu.

***
Bir yıl sonra

Saejin yaz tatiline girdiklerinden beri bisiklet sürer olmuştu. Her yere onunla gidip yorulmadan sadece sürüyordu. Ve bu ona iyi geliyordu.

Sepetine koyduğu taze çörekleri alıp eve girdi.  Mutfağa gittiğinde annesi herşeyi hazırlamıştı. Elindeki poşeti masaya koydu ardından telefonunun mesaj sesiyle cebinden çıkarıp mesaja baktı.

"Onu bu kadar çabuk mu sildin?"
Bilinmeyen numaradan gelen mesajla kaşlarını çattı.

Içinden elbette silmedim hala o benimle dedi. ama mesajı kimin gönderdiğide aklında koca bir soru işareti oluşturmuştu.

Saejin için bir ay kolay geçmemişti. Jungkook'u görememek ona günden güne ağır gelsede.  Jungkook un iyi olma nedenine tutundu.

Annesi güvenilmeyecek biri olsa da ona güvenmişti. Ne zaman Jungkooku görmek istiyorum diyip sinir krizleri geçirse de, bu ona zarar olarak dönmüştü. Bir kaç gün odasından çıkmadı. Jungkookun sesini duymak istedi. Ama annesi tüm planı kurduğu gibi buna da bir neden bulmuştu.  Ve Saejin tamamiyle eli kolu bağlı kalmıştı.

Saejin okulun son günlerine doğru kendine yavaş yavaş gelmiş. Ve Jungkook gelince izleyecek diye ona videolar çekmeye başlamıştı. Hepsini bilgisayarında bir klasör yapıp videoları günden güne artırmıştı, en azından bu onun için bir uğraş olmuştu.

**
Yemekten sonra odasına çıkan Saejin, kamerasını açıp konuşmaya başladı.

"Bugün Soo Jung ve Jinle buluştum. Onlar artık birlikteler. Evet Soo Jung ona sonunda inanmıştı. Jinide tebrik etmek gerek baya sabırlı çıktı ( diyip güldü) bende onların mutluluğuyla bir süre mutlu oldum, ama artık mutlu  dahi olasım yok . Çünkü sen yoksun kahramanım.

Hani sen beni kötü adamlardan koruyacaktın
Şimdi ben napıcam sensiz?
Bırak yemek yemeyi sensiz nefes dahi alamaz oldum ben.
Biliyorum senin için de zor bensiz kim bilir... ( derin bir nefes alıp verdi)
Kim bilir ne haldesindir ama ben ( sesi iyice titrerken kamerayı bırakıp hıçkırarak ağlamaya başladı. Iyimiş gibi görünse de bu özlem onu içten içe bitiriyordu)

20 Haziran 2017

Dalgalar kayalıklara şiddetle vururken her zaman ki yerinden aşağıya izledi.

SUPER HERO✔ [JEON JUNGKOOK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin