Nominacje.

83 4 1
                                    

Ohayo, mina! Zostałam nominowana przez AnnaKatari już dawno temu i przez APH_Japan_PL całkiem niedawno.

Nominacja od Anny:
1. Jesteś Otaku?
Lubię mange i anime, to fakt, ale nie jestem jakąś obsesyjną fanką. A Otaku nie jest w Japoni pojęciem schlebiającym.
2. Jakie masz hobby? Dlaczego akurat to?
Uwielbiam pisać. Chyba dlatego, że mam za dużo pomysłów na minut i gdybym ich nie zaczęła przenosić na papier, zwariowałabym.
3. Uczysz się jakichś języków poza tymi w szkole?
Tak. Uczę się japońskiego, tak sama z siebie. Puki co ogarnęłam tylko hiragane.
4. Czym dla ciebie jest wena?
Lekkość pisania kolejnych słów i opracowywania dalszej historii.
5. Potrafisz żyć bez pisania?
Nie. Jak już wcześniej mówiłam zwariowałabym. Poza tym uwielbiam z pojedynczych słów tworzyć zdania, a ze zdań historię.
6. Co najczęściej lubisz robić?
Pisać. Słuchać muzyki, głównie Verba, Perfect, Skillet i Linkin Park. Bawić się z psem. Czytać.
7. Twój ulubiony kolor?
Zależy od humoru. Lubie czarny, biały, niebieski i fioletowy.
8. Co najczęściej czytasz? O jakiej tematyce?
Czytam wszystko co mi wpadnie w ręce. Głównie fantastyke, ale zdażają się i kryminały.
9. Jaki ostatnio oglądałaś film? Poleciłabyś go innym?
Ostatnio oglądałam Legion Samobójców. I polecam. Naprawde świetny był.
10. Masz rodzeństwo? Czy żyjesz z nim w zgodzie?
Mam młodszego brata. I wszystko zależy od dnia. Jednego rozmawiamy normalnie, a drugiego próbujemy pozabijać.
Przy okazji nie chce ktoś go może adoptować. Nawet dopłace.
11. Jakieś plany na przyszłość?
Skończyć szkołę i wydać książke.
12. O czym teraz myślisz?
O nowych rozdziałach IM:AA i Życie jest tylko zbiorem dróg.
13. Jaki serial lubisz najbardziej?
Obecnie jest to Teen Wolf, ale ponad wszystkim są Zabójcze umysły i Dr. House.
14. Spotkałaś się kiedyś z anime? Jakim?
Oczywiście, że tak. Moim pierwszym był, o ile się nie myle, Shaman King. Teraz brnę w Naruto, w przerwach nadrabiając Fairy Tail i One Piece.
15. Co powiesz o IM:AA?
Jest to bardzo fajna kreskówka, do której zawsze wracam z wielką przyjemnością.
16. Natknęłaś się kiedyś na jakiś komiks?
Mangi się liczą?
17. Do jakiego przedmiotu w szkole jesteś wrogo nastawiona? Dlaczego?
Do matematyki. Zdecydowanie. Jestem raczej humanistką i nie lubie tych wszystkich cyferek, wzorów i pitagorasów czy innych diabłów.
18. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez mojego aniołka, mojej onee-chan, muzyki, książek i pisania.
19. Co czujesz kiedy budzik dwoni wcześnie rano?
Najpierw zdezorientowanie i myślę coś typu: Kto i czemu budzi mnie przed południem?. Potem przychodzi irytacja i chęć rozwalenia budzika w drobny mak o najbliższą ścianę.
20. Co byś zrobiła gdybyś była ostatnią Istotą na Ziemii? Poleciałabyś na Marsa?
Ajajajajaj! Trudne pytanie. W sumie nie wiem. Zazwyczaj nie zagłębiam się w takie rozważania, bo może się to skończyć kolejnyn pseudoopowiadaniem.

Nominacja od mojej senpai:
30 faktów o mnie.
1. Lubię w ciszy obserwować ludzi, ale nie cierpię wchodzić w jakiekolwiek interakcje z inną istotą żywą, nie licząc mojego psa, wspaniałego aniołka i onee- chan.
2. Nigdy nie jestem zadowolona z napisanego rozdziału, dlatego publikuję go zaraz po skończeniu, żeby uniknąć tysięcy poprawek, które prowadzą tylko do wywalenia tekstu.
3. Mimo 17 lat, jestem bardzo dziecinna. Lubię odwiedzać place zabaw.
4. Nigdy jeszcze nie skończyłam żadnego opowiadania.
5. Kiedyś śpiewałam w chórze, ale to jednak nie moja bajka.
6. Czasem zachowuję się bardziej jak chłopak niż dziewczyna. Uroki wychowywania się z braćmi.
7. Od 6 klasy podstawówki zapuszczam włosy. Na razie sięgają tylko pasa.
8. Dzieci i psy mnie lubią, w przeciwieństwie do kotów. Z wzajemnością.
9. Kiedyś wraz z kuzynką znalazłyśmy kota, którego ochrzciłam Wampir. Obecnie futrzak ma prawie 9 lat, wabi się Brutus i przy każdym spotkaniu próbuje mi wydrapać oczy. Nienawidzę go.
10. Mój pies waży 45 kilo, uwielbia spać mi na plecach, hałasuje od 6 rano i próbuje uparcie zeżreć moje glany. Kocham go.
11. Logika nie jest moją mocną stroną.
12. Nie lubię, ale toleruje yaoi. Zwłaszcza, że mam przyjaciółke yaoistke.
13. Jestem zupełnym antytalentem rysunkowym.
14. Mam nawyk do wymyślania nowych słów i używania ich w rozmowach.
15. Mój pokój odwzorowuje mój umysł. Panuje tam jeden wielki chaos.
16. Nie cierpię, kiedy ktoś zdrabnia moje imię. Nie ważne jak, jeśli nie masz mojego pozwolenia mogę cię uszkodzić.
17. Jestem dumna ze swojego pochodzenia i historii. Nikt mnie nie namówi do zmiany zdania.
18. Próbowałam kiedyś pisać teksty piosenek, ale jednak mam na to zbyt wielki chaos w mózgu. 19. Kiedy mam dobry humor łatwo mi się piszę smutne rozdziały, jeśli natomiast wpadam w doła, łatwiej napisać mi jakiś lekki, zabawny rozdział niż coś poważnego. To dziwne.
20. Jestem zupełną introwertyczką i, wedle mojego anioła, sadystką.
21. Uwielbiam kwaśne żelki. Ogólnie wszystkie żelki wielbie.
22. Jestem antyportalowa. Nie licząc Wattpada, bloga i Google+ nie znajdziecie mnie w internecie.
23. Jeśli się upre i mam motywację, potrafię napisać rozdział ponad półtora tysiąca słów w kilka godzin.
24. Lubię zakłady.
25. Jestem pechowcem, jakich mało. Potrafię wywrócić się na prostej drodze, lub wejść w znak drogowy, mimo że patrzę prosto przed siebie.
26. Nienawidzę pająków. Zdarza mi się spanikować, kiedy jakiegoś zobaczę. Wtedy zazwyczaj rzucam w niego wszystkim, co mam pod ręką.
27. Piszę najczęściej w szkole na przerwach lub po nocach. Zawsze najpierw na papierze, a dopiero potem na komputerze czy telefonie.
28. Dobre książki czytam po kilka razy, dlatego wole kupować niż wypożyczać.
29. Planuje z tatą przerobić naz strych na pokój w którym będę mieszkać, a ten obecny na biuro taty, ewentualnie jakiś składzik.
30. Jestem zupełnie niezorientowana w slangu młodzieżowym i czasem nie rozumiem wielu zwrotów, chociaż dla większości jest to oczywiste.

Co do nominacji:
Ja nominuje każdego kto ma ochotę to zrobić. Proszę o napisanie krótkiej historyjki z którąś z moich OC. Czy to z opowiadań z Wattpada czy z bloga, to zależy tylko od was.
Jeśli ktoś się tego podejmie, prosze dać mi znać na priv lub przez mail (ukryta05@gmail.com).

No więc... Tego... To chyba tyle. Sayonara, minna.

Iron Man: Armored AdventuresOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz