제 3 회

40 4 0
                                    

Waktu balik sekolah,

Suga menunggu ketibaan Yura d hdpn skolah smbil brmain henfonnya.. Tiba2 matanya d tutup oleh sepasang tgn.. "Cuba teka! " soal tuan pnya tgn itu.. "Yura? " Suga mneka.. Tgn yg mnutup mata Suga, trbuka.. Suga trus mlihat siapakh tuan tgn trsbut.. "Ni Minahlh~~" ujar Minah.. "Ohh~~ Yura mne? " soal Suga smbil mlihat sekeliling .."hmm.. Dy ad dkt sne.. Tgh bsuh muka.. " Minah mnunjuk arah Yura yg brada di Kantin.. Tnpa berlengah lgi, Suga berlari ke arah Yura.. "Ishh.. Xhbis2 Yura.. Ap je yg dy ad?  Aq lgi cntik kot.. " Minah mmuji dirinya sndiri smbil mnjeling Suga..

"Annyeong! " tegur Suga trsnyum lebar.. "Su.. Suga? " soal Yura.. "Ye lh.. Kaja! " Suga mnarik tgn Yura llu brjln.. Ttapi, Yura ttap brada di tmptny.. Dy trus mlpskn tgnnya yg dpgg Suga.. Suga trkjut.. "Wae.. Waeyo? " soalnya.. "Yura nk blik ngn Minah je hri ni.. " jwb Yura sblum mninggalkn Suga keseorangan di Kantin itu..  Suga still trkaku.

Yura POV..

Aq brjln mndkati Minah yg brada di pondok jaga.. "Kaja, Minah" aq menarik tgn Minah dn kluar dri skolh itu.. "Knp kau tinggalkn Suga? " soal Minah pelik.."aq tw, dylh pmbunuh Taehyung.. " ujarku yg mnumpukn pndangan pda jalan.. "Hah?  Mne kau tw? " soal Minah yg buntu smbil mnggaru2 kpalany yg tidak gatal.. "Aq tw lh.. " blsku pendek.. Aq x de mood utk brsmbang dsbbkn kematian kwn baik aq... Aq hnya mmikirkn saat manis brsamany.. Walaupun skjp.. 😔

Minah POV..

"HEHE~~..nmpknya rncangn aq brjln dgn lancar... Hbislh hubungan korang~~" kataku dlm hti smbil trsnyum sinis..

End POV.

FLASHBACK (seminggu lalu)...

"Kau tnggu jap sini eh.. Aq nk g tukar bju jap.. " ujar Kai lalu mnaiki tngga ke bilikmya..Minah hnya mnunggunya smbil mlihat skliling.. Tiba2 dy trnmpk byg2 seseorang di dpur.. " nugunde? " Minah mmbranikn dirinya utk prgi ke dpur.. Smpai shj di dpur,dy trnmpk Chanyeol sdg mnuang susu k dalam gelas.."laa kau ke ,Chanyeol..aq ingt spe lh tdi.." Minah mnghmbuskn nafas lega.."hmm..kau buat ap kt sini?" soal Chanyeol.."aq ad hal nk bincang ngn Kai.. Yura mne? X nmpk pun" tnya Minah smbil mlipat lngan bjunya.."xthu..x nmpk pun.." jwb Chanyeol pndek.."umm..oklh..aq gi dpn dulu.." Minah brjln mnuju ke ruang tmu..

"So ap plan kau?" soal Kai smbil mmbtulkn kolarnya.."mcm ni..kau knal Taehyung x?" Minah brtnya dgn serius.."Taehyung? Yeoja mne ni?" Kai mnggaru kpalanya.."dy nmja lh..kwn Yura" jwb Minah.."okay..so?" bls Kai..
"Aq tw rncangan aq ni mmg gile skit..kita kne bunuh Taehyung" jelas Minah.. "Neo micheosseo?! Ap kaitan dy dgn Suga n Yura ni ?" Kai mnjdi bingung.."klo kite bunuh Taehyung,Yura akn ingt, Suga lh pmbunuh dy sbb Yura prnh ckp kt aq yg Suga kte Taehyung tu pnyibuk je.. So Yura akn ingt yg Suga lh bunuh Taehyung sbb dy ingt Suga jeles dy rapat ngn Taehyung..  Fhm? " Minah mmbri pnerangan pnjg lebar.. "Ohhh~~~~~~… fhm.. Tpi, mcm mne nk bunuh Taehyung snyp2?" soal Kai.. "Xkn tu pun x thu?  Mcm nih............ " Minah mula merancang cara utk mmbunuh Taehyung... 

3:00 a.m

Kai POV..

"Ni kn bilik dy? " soalku dlm hti llu mmbuka pintu sbuah bilik... Aq trnmpk seorang budak lelaki di ats kti mnakala seorang remaja lelaki, sdg tidur di ats lantai.. "Yg bwh ni Taehyung kot.. " aq trus mngluarkn sbilah pisau dri begku lalu mndkati Taehyung..."Mian Taehyung Ah~~……ni utk kbaikan adik aq.. Annyeong~ Jaljjayo~~" tnpa mlengahkn mse, aq trus 'mnymblih' Taehyung tpat di lehernya.. Darah yg bnyk, kluar dri mulut Taehyung.. Sblum dy, mnghmbuskn nafasnya yg trakhir, dy smpt, brkata.. "ka.. Kai mianhae... " llu prgi buat slama2 nya
."dy knl aq, ke?!  Knp dy, mintak maaf? " soalku bbrapa kli dlm hti.. Aq trus kluar dri rumah itu dn pulang ke rumh..

"Dia knl aq ke?  Knp dy mintak maaf? Dy ad, slh ngn aq ke? Dy mcm tw je dy nk kene bunuh... Hmm.. Kai lain kot.. Dh mti tu, mti je, lah.. "  kataku sblum tidur..

HURTFULWhere stories live. Discover now