*********************************
Baru je sdar yg episode 4 takde. Aigoo~~~ mcm mne boleh jdi mcm ni nih. 😭😭😭 . Dy dh tulis published tpi x muncul2 pun. Aaaaa. Anyway, ni episode 4. Saya mintak maaf sgt2. Aaahh. X sangka boleh jdi mcm ni. Harap readers still baca and cuba fahamkan ff ni btul2 ya. Kalau ada yg x fham, readers boleh tanya dkat saya.Mintak maaf skali lagi~~~
********************************"Habis tu ap?! Kau dh buat aq merana, kau plak sdp2 ngn yeoja len.. Kwn baik aq plak tu! Dy mngsa kau yg kdua ke?!" jeritan Yura mmbuatkn Suga hilang smangat dn rasa dpijak2..
"Yura, jebal.. Prcaya lah aq.. Bkn aq yg bunuh Taehyung! " berlinang air mata Suga melihat Yura..."dahlah! " Yura mngayuh bsikalnya dn prgi jauh drpd Suga.. Sbnrnya, Yura juga berasa kasihan dan berasa bersalah trhdp klakuannya yg kasar trhdp Suga.. Tetapi, bila difikirkan akan kematian Taehyung, rasa Kasihannya terus hilang entah ke mana..
8:00 pm..
Minah POV..
"Mcm mne? Ap dy ckp? " Suga brtnya, kpdku.. "Mian.. Aq dh pujuk dy, tpi dy x nk dgr.. " aq mereka cerita yg aq sudah mmujuk Yura.. "Andwae.. " Suga mnundukkn kpalany sprti org yg sudah brputus asa.. Suga nk shj mati drpd brdpan dgn masalah2 yg dialaminy.. "Dh la, jom blik.. " Jongki mngiringi Suga kluar dri restoran itu.. "Hahaha.. Main2 dgn aq lgi.. Rasaknlh.. " bisik hti ku smbil trsnyum sinis..
Di rumah Suga..
Suga POV.
Aq trmnung melihat gmbr2ku brsama Yura yg brada di sblh ktilku juga yg trgntung di dinding.. Trpancar snyuman pada gmbr2 trsbut.. Ttpi, itu semuanya cerita lama.. Kini, snyumn trsbut sudah mnjdi, ksedihan.. Tiba2 lgu <Nevermind> oleh BTS brbunyi mnndakan ada pnggilan.. Aq hnya melihat siapakh yg org yg mnelefonnya itu..Jimin.. Naik mnympah aq nk angkat call tuh..
Skali lgi, tlefonku brbunyi.. "Ishh! " rungutku lalu mncapai telefonku.. Bru shj hndak mnekan butang brwrna hijau, pnggilan dimatikan.. "Lntk kau lh" aq mlontar tlefonku ke ats bntal.. Slps bbrapa minit, tingkap bilikku brbunyi sprti seseorang mmbling btu.. Aq mula berasa tkut.. Mkin lma, mkin kuat bunyi trsbut.. Aq brani kn diri.. Aq mmbuka lngsir dn melihat, siapakh di luar.. Rupa2ny.."Jimin? Ap, kau buat ni?? Msuk je lah! " jerit ku yg brada du tingkat 2.."hehe, x nk!! Aq nk bgtw rhsia kt kau ni, kluar lh!! Jomlh! " ajak Jimin.. "Ish.. Malaslh!! Prgilh sorang2!" balasku.. "Jomlah!!!! Klo x, aq bling btu ni lgi smpai tingkap kau pecah! " kata Jimin smbil mnunjukkn sebuah btu besar.. "Yelah2~" aq yg sudah fed up dgn Jimin, hanya mengikutkn khndaknya..
"Hah, ap kau rahsia yg ko nk bgtw sgt tu? " soalku smbil mnggosok2 mata
"Huh? Rhsia? Mne ad... Tetibe je~" Jimin mngunyah biskut..
Aq trus mnjelingkn mataku kpd Jimin lalu mmndg lantai.. "Hmm.. "
"Aq sbnrnya nk ckp psl Yura.. "
Aq yg mmndg lntai, trus mlihat Jimin dgn muka yg serius..
"Knp ngn dy? " aq brtnya dgn srius..
"aq rse, baik ko lupakn je lh dy.. Dy dh fitnah kau, x kn kau still nk ngn dy lgi? "
"Tak! Aq x kn lupakn dy.. "
"Dy dh fitnah kau!! Kau x dgr ke??! "
"Ya! Mmg dy fitnah aq.. And aq akn cri pmbunuh yg sbnr tuh!! Klo aq jmpe dy, aq siat2 dy dkt jalan tar tuh!"
"Hmm.. 😒..suka hti kau lh.. Klo ap2 jdi, jgn salahkan aq.. "
Tiba2 seorang namja brjaket hitam dn brambut merah, mnghampiri..
"Oh? Chanyeol? Ap kau buat dkt sini? Mne yg lain? Kai tau ke kau dtg sini?" soalan2 Jimin mluru ke arah Chanyeol.
"Kai yg ajak aq kluar.. Yg lain kt umah.. Hah! Suga, aq ad something nk ckp kt kau ni! " Chanyeol mmndgku dgn srius..
YOU ARE READING
HURTFUL
RandomCerita yang mengisahkan Suga, seorang mekanik yang menempuh banyak rintangan yang x sepatutnya dy hadapi.. Yura, seorang pelajar sekolah yg brumur stahun lbih muda drpd Suga merupakan pasangannya ..Walaupun mereka berpasangan, Kai, abang kpd, Yura...