Minah POV.
"Kau mmg nk cari pasal ngn aq kn?!! Pndai2 rampas suami orang?" ujar seorang yeoja yg brumur 30-an smbil mnarik rambutku
Aq yg tidak thu ap yg sdg brlaku hnya mraung kesakitan.. "Ap yg mkcik ckp nih??? Saya x tw!! "
Orang yg lalu lalang di depan dobi itu memerhati kan aq ..beberapa orang merakam kejadian tersebut menggunakn telefonnya..
"Tak!! Aq ad gambar kau ngn suami aq!! Tngok ni" Jerit makcik itu smbil mngluarkan telefonnya..
"Aniya!!! Naneun aniya!! Makcik salah orang lah! Sakit lah!! " rungutku yg sdg sakit..
"Tau pun sakit! Kau scandle ngn laki aq kau x tw aq skit?!! " bebel makcik itu lgi..
Hmpir gugur rmbut aq dtariknya.. Dy ingt rmbut aq mee ke nak tarik2?!..
Makcik itu dgn marahnya menghalakan tapak tgnnya ke muka ku dgn tjuan utk mnampar ku..
Tpi tamparan tersebut dihalang oleh seorang hamba berbaju biru tanpa lengan..
"Kau spe plak?!! Berani kau kacau aq?! " jerit mkcik itu..
Namja yg mnhan tmparan makcik itu mnjwb.. "Aq namchin dy.. "
"Su.. Sugaa?? " aq bagaikan ditampar dlm diam.. Merah padam mukaku.. Suga selamatkan aq??? What? Am i dreaming??
"Lepaskan dy.. Aq tw dy x buat mcm tu.. " Suga mmndg makcik itu dgn pndangan yg serious.. Suga trus mnarik tgn ku mnuju ke tempat lain..
Smpai di sebuah Cafe, Suga mlpskan tgnku dn meninggalkan ku sndirian..
"Suga! Sa..saya..." aq mmanggilnya smbil brlari ke arhny..
"Oh ya.. Kau jgn amek serious ap aq ckp tdi.. Bnda tu x kn brlaku.. Kau pun tau" kata Suga smbil mngunyah gula2 getah..
"Ani...aq nk brtrima ksih ngn kau sbb slmtkn aq.. " aq mnundukkan kpalaku..
"Keurigo.. Aq nk mintak maaf ap yg jdi tmpoh hari.. "
"Aq blik dulu ~" Suga brjalan meninggalkan aq..
Aq hnya mrenungnya..
Kalau betul dy marah kat aq..
Kenapa dy selamatkan aq tdi?
Dy btul2 x mrhkn aq?
'Namchin'?Aq trsengih2 sendirian di dpn cafe itu..
Di sebuah Gym..
"Kau jgn nk prlekeh kan aq eh! " Suga mmndg Jungkook.. "Mian.. Hehe" gelak Jungkook.. "Dh lh.. Kite dtg sini bkn nk gaduh.. " Kata Jimin smbil mndaftar msuk ke gym itu..
"Kau dh call Namjoon kan? " soal Suga.. "Dah~~ dy kte dy ngn Sehun dtg nnti..pndai2 dyorng lh. " bls Jimin..
Namjoon yg dlm prjalan ke Gym itu.. Dy brjalan di sbuah lorong kecil dn dy trnmpk seseorang brbaju merah berkotak2 sdg duduk..
Namjoon mmgg bhu namja itu.. Namja itu pun mnoleh..
"Hah?! Ap dh jdi ngn kau ni??! Asal muka kau ni?!! " soal Namjoon yg trkjut melihat wajah namja itu yg pnuh dgn darah..
Namja itu tidak mnjawab.. "Sehun!! Kau dh knp nih?!! " Namjoon mnggoncang2 kn badan Sehun..
"Aq.. Aq... " "nanti lah kau cite! Jom g hospital skrg! " Namjoon mmotong ayt Sehun smbil mnriknya bngun dru duduk..
"X.. X payahlah ~lma2 smbuh lh ni.. Sikit je" bls Sehun..
"Kau gile ke?! Teruk muka kau tu!!! "
YOU ARE READING
HURTFUL
RandomCerita yang mengisahkan Suga, seorang mekanik yang menempuh banyak rintangan yang x sepatutnya dy hadapi.. Yura, seorang pelajar sekolah yg brumur stahun lbih muda drpd Suga merupakan pasangannya ..Walaupun mereka berpasangan, Kai, abang kpd, Yura...