"- Și chiar nu poți veni cu mine? Îl întreabă ea rugătoare,strângându-l cu putere de mâini.
-Ști că mi-aș dori asta,Chloe. Aș da orice să fiu acolo cu tine,doar că..Tu o să fi studentă la Oxford,vei sta în campus. Eu va trebui să-mi găsesc un job și să-mi iau o chirie. Aici..Totul e mai ușor. Plănuiesc să deschid cu Nash agenția aia de imobiliare și..
-Am înțeles..Planurile noastre de viitor nu mai coincid,nu? Îl întreabă Chloe cu o voce joasă,dându-i încet drumul la mână.
Era distrusă. Înauntrul ei se duceau două bătălii imense. Își dorea mai mult ca orice să rămână aici cu el ,însă de asemenea era foarte nerăbdătoare să se plimbe pe holurile Oxfordului.
Muncise mult,mereu a făcut-o. Era visul ei, iar acum indiferent de circumstanțe nu mai avea cum să dea înapoi,chiar dacă își dorea din tot sufletul ca el să poată veni cu ea.
-Eu mai am un an de colegiu aici,apoi nu știu..O să ne vedem în vacanța de primăvară și cea de iarnă, o să vorbim zilnic pe facetime. Nici nu o să simți că ne desparte un ocean. Zice Luke făcând o grimașă,încercând să-i mai ridice moralul iubitei sale.
O iubea,chiar o făcea, însă nu știa nici cum să rezolve problema asta.
-Sunt trei ani de zile,Luke..Vorbim aici de o perioadă destul de lungă de timp.
-Știu,însă vom reuși fiindcă te iubesc. Îi spune el,prinzându-i mâinile în ale lui ca mai apoi să o sărute ușor pe buze.
-Promiți?
-Promit. "
Imaginea lui neclară din ziua aceea precum și cea de la aeroport, venise ca o adiere ușoară de toamnă, aducând-o din nou în starea aia de melancolie în cel mai prost moment posibil.
Era la o întâlnire. După doi ani în care a încercat din răsputeri să mențină relația, amândoi și-au dat seamă că e în zadar.
Distanța îi învinse,iar ei nu mai vorbise de câteva săptămâni bune,însă poate era mai bine așa.
În ultimul an de facultate ea și-a refăcut viața,iar acum după ce absolvise gândul de a se întoarce înapoi în Louisiana o înfiora.-Iubito,te simți bine? O întreabă logodnicul ei prinzându-i ușor mână micuță într-a lui.
-Da,doar că mă gândeam la zborul de mâine spre casă. Îl minte ea schițând un mic zâmbet atunci când pe ecranul telefonului ei apăruse un mesaj de la Luke în care zicea că e nerăbdător s-o vadă.
Cum va primi oare vestea că după aproape 4 ani de când nu s-au mai văzut ea vine acasă cu un inel pe deget?
Îi era frică, însă nu avea de ce să se simtă vinovată.
Și el își refăcuse viața în felul său din câte auzise,și asta chiar înainte ca ea să-l întâlnească pe Liam.Doar că ceva o speria..Cei 16 ani de prietenie și cei 4 de relație nu puteau fi șterși ușor cu buretele.
Oare vor reușii să se ierte unul pe celălalt pentru ani în care au stat despărțiți?
Mai au vreo șansă la prietenie?Îi va ajunge trecutul din urmă sau vor trata totul cu indiferență?
Ea încă mai ținea la el.
El de abia aștepta să o vadă.Ce se va întâmpla cu Chloe și Luke?
Puteți afla totul doar citind Just Friends 2.
Volumul al 2 lea a unei povești de dragoste îndrăgite de noi toți care cu greu ne poate lasă cu indiferență.
"Cause once upon a time you were my everything
It''s clear to see that time hasn't changed a thing"----------------------------------------------------------
Pam-pam!Cel mai iubit cuplu se întoarce în JF2.
De abia aștept să ne vedem aici din iarnă cu primul capitol!
Vă pup și sper să lăsați un comentariu cu părerea voastră!
Enjoyyy
CITEȘTI
Just Friends 2
Teen Fiction"-Spune-mi te rog că o să vi să mă vezi, spune-mi că distanța nu o să conteze și lucrurile între noi doi nu o să se schimbe. Îi zice ea,având încă lacrimi în ochi. Mâinile îi tremurau,la fel și buzele atunci când încerca din greu să își ia rămas bun...