Capitolul 12

190 12 4
                                    

Ceasul de pe ecranul telefonului indica ora 21 și câteva minute care păreau să se scurgă într-un mod infernal. Ținând cont că diferența de fus orar dintre ei era de 6ore, însemna că acasă era nu mai mult de ora 15.
Era amiază. La ora asta sigur Luke ar fi trebuit să fie în oraș, să se vadă cu Nash sau să piardă timpul prin The Jessie's, cu siguranță trebuia să fie acolo, poate cu Kim și Nash. Poate plănuiau unde o să meargă seara la colindat sau la cine știe ce party de cartier. Da, asta ar fi trebuit să se întâmple, în curând avea să posteze pe instagram un story fain cu berea din ajun cântând pe fundal cu Nash cântecul Jingle Bells. Așa era în fiecare an, era tradiția lor, iar de cand ea a plecat, obișnuia să o sune cu video și să cânte împreună, sorbind cu toții din sticla de Desperados de la distanță, fiind totuși împreună.
Anul acesta în schimb avea să fie diferit. Ea nu o să mai fie pe video cu ei, iar ei nu o să ii mai cânte colinde să îi aline dorul de casă. Anul acesta avea să fie singură, despărțită nu numai de Luke dar si de tradițiile de acasă pe care le ținea de partea lui. De parcă nu avea destulă amărăciune în suflet, acum mai era și ca fantoma Crăciunului, singură pe alt continent.
Mai suferea după el? Nici ea nu prea știa. Într-un fel încă îl iubea și o scotea din minți când ii verifica ultimul act de pe whatsup,vedea ca a fost conectat iar ei ca nu i-a scris. Da, o enerva asta, așa de rău încât câteodata mai deschidea cate o sticlă de vin și sorbea din pahar până când acesta începea să îi vorbească și să o înduplece cu aromele sale amărui dulcegi.
Pe de altă parte, amăgirea fața de Luke era prea mare, mai ales după ce îi povestise Kim ca încă de dinainte de despărțirea lor Luke obișnuia să flirteze cu ospătărițele de la The Jessie's, iar de când ruptura s-a produs oficial a început să le ducă și acasă pe unele.
Dacă între ei a fost cu adevărat iubire, cum a putut distanța să îi distrugă în așa hal, furându-i ei toată inocența din suflet prin gestul de a o înșela? Nu putea percepe asta.
De când venise aici ea a impus o limită clară intre ea și oricine încerca să îi intre în grații. Avea o relație și asta nu a lăsat-o să permită din partea nimănui nici cel mai mic gest personal. Nu se cuvenea, nici atunci și nici după ce s-a produs ruptura din relația lor. De atunci au trecut 3luni, în care Luke s-a destrăbălat iar ea și-a înecat amarul în vin și cărți, iar lui nici ca nu-i păsa...chiar ca nu...

-NENOROCITUL! Exclamă brusc Chloe, cu un tremur atât în glas cât și în tot corpul când în news-ul de pe instagram apăruse un nou story postat de nimeni altul decât Campbell. Tremurul care inițial a fost de emoție s-a transformat instant în nervi în momentul în care, odata deschizându-l ,a văzut o postare cu el, ținând în brațe o domnișoară, nicăieri altundeva decât la The Jessie's. Cu 2 sticle de Desperados pe masă și cu un mesaj siropos de sărbatori fericite alături de persoana iubită.

Simțea cum îi zvâcnește o venă de la cap pe care până atunci nici c-o mai simțise. Tremul s-a accelerat în tot corpul iar singurul gând pe care îl mai avea în minte era cum l-ar tortura până la moarte pe omul pe care in copilărie îl adora ca fiindu-i cel mai bun prieten, apoi pe cel care l-a iubit așa cum nu s-ar fi așteptat s-o facă. Și acum...și acum asta. El o tortura până la moarte cu bătaie de joc fața tot ce a însemnat relația lor vreodată.

Gândurile aproape că o băgaseră în transă, tot ce mai auzea fiind bătăile inimii sale care erau necontrolate, și care anunțau că oficial avea să fie cel mai groaznic Crăciun trăit de ea vreodată. Însă prin acel zgomot se mai auzea ceva ce nu putea distinge..
Bătaile în ușă, da, astea erau.

-Chloee James! Ai la dispoziție 10secunde să deschizi ușa asta sau intru orice ar fi. Defapt, o deschid singură! Zise vocea de pe celălalt capăt al peretelui intrând hotărâtă în cameră. Hei! Ți-am dat timp să te schimbi în cazul în care știi tu...nu erai într-o ipostază demnă de o vizită din partea lui Tom. Exclamă blondă, emanând o energie pe care Chloe, nu o putea stăpânii în acest moment.

Just Friends 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum