Capitolul 10

1.5K 102 35
                                    


Nici în ruptul capului nu i-ar fi trecut prin cap că avea să o găsească acolo, arătând așa, ca întotdeauna. Era ca și cum tot timpul înghețase iar ei tocmai intraseră într-un univers paralel, un univers în care prima privire pe care și-o aruncaseră tunci când s-au văzut nu a fost una plină de reproș și ură, ci doar o privire.

-Bună Chloe. își făcu Luke curaj să zică, dând parcă brusc uitării tot incidentul de la sala de nunți.

-Bună. Răspunse ea schițând un mic zâmbet, simțind parcă cum toată acea încordare care o cuprinse încă de când călcase pe pământ American, începuse să dispară.

Își promisese că în seara asta drama nu va mai sta la aceași masă cu ea indiferent de cum avea să se încheie. Plânsese prea mult ca să mai poată fi în stare să mai găzduiască vreun sentiment negativ și pentru o noapte.

-Oke, acum că fără să vrem ne-am strâns toți aici, ce ar fi ca până începe meciul să mergem toți dincolo și să bem ceva. spuse Nash bătând ușor cu mâna în masă, având acel zâmbet plin de înțelesuri pe care Kim îl descususe repede.

-Un pahar de vin chiar ar fi grozav. adăugă Chloe simțind deja gustul vinului roșu pe care efectiv îl adora.

-Nu în seara asta domnișoară Oxford. Asta e seară de tărie. o întrerupse Nash îndreptându-se spre dulapul unde își ținea sticlele de Jack, în timp ce Kim îl plesni ușor peste mână.

-Nu în seara asta amice. În seara asta vom mânca floricele și vom bea doar sucuri, înțeles? spuse Kim autoritară, aruncându-i acea privire sugestivă lui Nash, pe care spera să o și priceapă.

Era destul de șocant faptul că Chloe a apărut așa la ei în seara asta și nu a schițat nimic atunci când l-a văzut pe Luke în pragul ușii. Poate chiar puteau avea norocul să aibă parte de o seară normală fără dramă, petrecută ca pe vremuri, între patru prieteni. Nu putea lăsa câteva pahare de tărie să strice asta și să dea startul unui alt război nescris între cei doi.

-Bine, bine. Atunci măcar lasă-mă să aleg aroma la popcorn..răspunse Nash cedând în fața logodnicei sale. Mergeți voi dincolo și porniți televizorul până vin și eu cu floricelele..

Câteva surâsuri și un pupic pe obraz din partea lui Kim a fost răspunsul pe care Nash l-a primit promt din partea celorlalți.

Lăsându-l singur cu cuptorul cu microunde, Kim începuse să se simtă puțin constrânsă de situația aceasta privindu-i pe furiș ba pe Chloe ba pe Luke care parcă așteptau ceva.

-Kim, crezi că Nash se descurcă acolo? Nici măcar nu cred că a reușit să pornească cuptorul..remarcă Chloe îndreptându-și ușor atenția înspre ușa de la bucătărie din spatele căreia începuseră deja să se audă ceva înjurături.

-Oh da, copii, revin imediat. Bine? spuse ea fericită, simțindu-se ca și când ar fi fost salvată de clopoțel. Nu degeaba se simțea ea ca a treia roată de la căruță între cei doi, însă chiar și așa tot nu s-ar fi așteptat ca Chloe să îi ceară indirect câteva clipe de singurătate cu Luke, băgându-l la înaintare pe Grier și cuptorul lui care într-adevăr nu se prea descurca acolo.

Rămasă singură cu Campbell pentru câteva minute, Chloe se panică puțin însă trebuia să îi spună asta doar între patru ochi. Se gândise mult la asta, încă de când ieșise din casă si se îmbătase cu aerul răcoros al nopții, realizase un lucru. Ceva ce Luke ar fi trebuit să știe.

-Nu te urăsc. Nici nu am ce să-ți reproșez. M-am gândit..vina a fost comună, am ruinat totul împreună..spune ea brusc de îndată ce s-a așezat pe canapeaua din imitație de piele neagră, continuând să privească în pământ.

Just Friends 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum