Sabahın ilk ışıkları yüzüme selama verirken aklıma gelen soruyla kendime geldim ben bugün mezun oluyorum evet ben bugün mezun oluyorum. Avukat olarak bir şirkette göreve başlayacaktım bu şirket te kesinlikle bana birşey veren galo holdingin in bana verdiği bursla ayrıca okuluda dereceyle bitirmiş olmam buna artık yardımcı oldu. Kız kardeşimin üstüme doğru atlaması düşlerimin içinden sıyrılmaya yardımcı oldu .
"Ah kafam ayça ya"
"Ee uykucu prenses sen de kalkmasın artık annem kalkmazsa karşı komşu Fatma teyzeyi çağırırım diyo"
Ah hayır hemen kalkmam lazım çünkü o kadının sesi beni beden aliyo tamam kalktım. Kimdemis kalkmadım diye heyy elimi yüzümü yıkadım bile üstüme de siyah bir derin yırtmaçlı bir elbise at kuyruğu yaptım ve ayakkabı da topuklu ayakkabı giydim. Annem kahvaltı hazırlamış. Hemen yanaklarını gidip sıktım ve öpücük yağmuru a tutum annem hiç sevmezdi öpücüğü haahhhhaa "
" annem hadi kahvaltıya dedi ve yaptığı börekleri attım ağzıma ve çayımı da yudumlayıp kalktım annem hazır mısınız dedi bende evet dedim hep beraber üniversitenin yolumu tuttum. Karşımıza o sırada emir çıktı anneme Hatice teyze gelin sizi ben bakayım dedi banada asel nasılsın dedi. Annem emiri çok severdi bende öyle ayça da ay çok güzel olur abi deyince bize de emirle arabaya bindik." Asel tebrik ederim avukat oluyorsun ha dedi bende teşekkür ederim dedim emir benim çocukluk arkadaşım kapı komşumuz olur kendisi o da mahallenin tamirci dükkanında calisiyo o okumak istemiş ama üvey babası okutmam demiş pislik herifin eline kim para verir demi emir olmazsa emir de sırf annesi üzülmesi diye calisiyo. Abla diye seslenen ayçayla Arabadan indik o sıra en yakın arkadaşım rabiya yı gördüm yanına gidip sarıldık o zengin bir aileden gelir benimle aynı şirkette çalışacak zaten galo şirketinin sahibi Ahmet bey rabiya nin amcası olur. O sırada anons yapıldı ve herkesin diplomaları verilmeye başlandı. Daha sonra hep beraber 3 ten geriye sayıp şapkalarimizi attık.
Annem bana gururlu bir şekilde bakıyordu ama şu vardı annemle asla yıkılmayan duvarlarimiz vardır. Bunun annemin yaşadıklarına veriyorum hep çünkü babam gittikten sonra temizlik işlerinde çalışmış evlere gitmiş o annem işte bizi okutmak derdi bazen babam olsa diyorum ama emir gibi bi babanın olsaydı aklıma gelince buna şükrediyorum. Annem yeter bize o sırada ayça koşarak geldi sarıldı " artık ablam bir avukat oleyyyy be deyip bir daha sarıldı hayatımız daha güzel olcak demi abla dedi
" insaalh canım olacak dedim .
Gözüm o sıra annemin çarpması da duran şapkalı birine takıldı gözlerinde bizi takip ediyo du çok dikkatli bakıyordu ama offff kuruntu yapıyorum ya annemin çagirmasiyla onu yani a gittim adamı gösterecektim ama adam yok neyse evimize gidelim dedim o sıra rabiya in çagirmasiyla ona döndüm ve " o kaçak bu sefer kurtulamazsın dedi ve akşam parti var dedi anneme yalvaran bakış atan rabiya bana hadi deyip annem "tamam hadi gidin dedi çok geç kalma dedi ayça sende gel dedim ama hanfendinin mahallede arkadaşlarıyla toplanacakmis anneme sarılıp gitti. Bende rabiyayla beraber gittim ama içimde bir sıkıntı vardı.