3

34 6 2
                                    

Kendimden bahsetmeyi hiç bir zaman sevmedim. Göz önünde olmak gözler senin üstünde olması benim tüylerimi diken diken eden bir durum olayın üstünden tam 1 hafta geçti ve şu an odamda valizimi hazırlıyorum. Annem toprağa verildi ayça hastahaneye yatırıldı. Annemin ölümü nasıl niye kimin yaptığı bulunamadı mahallede kamera incelemesi yaptılar kapşonlu bir adam yolda sadece o varmış. Bense şu an  galo şirketinin bana verdiği is teklifiyle onların avukatlığını yapacam ve rabiyayla da ev tutuk burdan anılardan kurtulmam lazım canım arkadaşım.  Beni hiç bir zaman yanımdan ayrılmadı arkadaş bu günde belli olur. Kapıdan korna sesi geliyordu bu rabiya olması lazım kapıyı açtım ve arkadaşım a sarıldım valizimi bagaja yerleştir di ardından şöyle bi dönüp evime baktım evim iyi kötü anılarım burda geçti aç tatlı bazen babasizligimaizi kimsesiz olarak görürüm ama annem buna hiç bir zaman izin vermezdi onun yokluğunu aratmadı bize katili bulup oa 3n ağır cezayı verecem adaletin önünde hesap verecek. Rabiya o sırada yanıma gelip sıkıca sarıldı ve "inan bana herşey düzelecek ve ayçayla çok mutlu olacaksınız canım arkadaşım dedi ah o olmazsa ben ne yapardım allahım.  Arabaya bindik ve ardından rabiya ya beni aycanin  yani na götürmesini istedim. Ve şimdi o dinin kapısında bekliyorum allahım ben nasıl içeriye girecem şimdi doktoru içeri girecekken yanıma gelip asel hanım ayça hanım gece fenalaştı ilaçların dozunu artırmak zorundayız dedi bir hemşiremize zarar verdi. Dedi kafamdan aşağı kaynar sular döküldü benim kardeşim karıncayı bile incitmekten kaçınirken şimdi bu olanlar rüya gibi allahimmm
Yatakta tavan a boş boş bakan kardeşim bu benim kardeşim olamaz allahım ayça ben geldim dedim ama o kara gözleri beyaz tavana takılı kalmış orda bir şeyler aroyo gibiydi. Anne dedi sadece bu kelime yetti  bana ayça ne oldu anlat bana dedim anne kan dedi ve gözlerini kapat to . Hemşire o daya girdi ve antideprasan ilaçlar yüzünden asel hanım dedi ve sizde çıkın görüş saati bitti dedi ve gitti ayaklandm ayaklarım kapıya doğru adım bile atamıyorum allahım yarabbim  o buralarda yapamaz kimsesizligimizi daha da vurdun be hayat babam yok annem oldu kardeşim sinir hastahanesunde ben ben bile değilim artık bir karanlık tünelin içindeyim aydınlık ışık arıyorum. Bir rüzgar savurdu bizi toplayacak olan kim peki ......
Poyraz :
Ohh bee memleket gibisi var beee alah beee o Hatice teyzenin yemekleri bile özledim. Ama üvey annem olacak kadını hiç özlemedim ben poyraz Arıkan galo şirketinin varisi evet ben 2 yıldır almanyadaydim peder beni çağırdı daha doğrusu emir verdi hee şimdi ben almanyada pek rahat durmamış olabilirim. Neyse BMW ×6 ma binerken havaalanindan evime doğru yol aldım evet beni karşılamaya gelmiyeceklerinden adım gibi emindim benim gibi birini neden karşılamaya gelsinler .Eve geldiğimde parti var galiba bu kadar araba ne alaka yalının onu dolup taşıyor arkadaş  ah ama Seren bana üvey kız kardeşim platonik serap hanımın başka adamdan olan kızı ulan şu kız yüzünden Almanyaya gittim bana iftira attı salak o anasıyla bir oldular arkadaş neymiş ben sereni dönmüşüm lan karı gece odama girdi yatağa almayınca gitti yalan uydurdu. Kapıyı çalmamla karşıma pembe mini elbisesiyle bir adet Seren çıktı oyy Hh pembeden nefret ederim . Seren: poyraaaaz dedi ve sarıldı hoşgeldin dedi ve babam geldi Ahmet bey oğluna gelip sarıldı hoşgeldin dedi serap hanım merhaba dedi lan karı benden nefret ediyo bende çok sevmiyor um ya masaya yemekler kurulmuş ortak arkadaşlarımız çağrılmış ve Samet bu bu benim kardeşim babam ve seraptan olma benim üvey değilde öz kardeşimden daha yakın olan biri benim için gelip sarıldı abim hoşgeldin dedi aramızda 1 yaş var ama bana abi der bende severim onu hadi yemekler soğumasın dedi masaya oturunca serap hanım : poyraz canım kusura bakmadın demi seni almaya gelemedik baş ağrım tuttu dedi . Ulan ne karı ya alah alah ya  benim yalnızlığım hoşuna gidiyo.  Babam da evet dedi Samet  in gözlerde pişmanlık  ardı ona sorun yok bakışı attım.  Bunlar bana işlemez kalbim taş  oldu artık çizik değil yarsan kan akmaz artık . Babam önündeki sudan bir yudum alıp içti ve bana Samet seni galo şirketinin başına getiriyorum dedi  serap hanımın nefret dolu bakışlarını göz ardı ederek neden diye bir soru sordum  artık sorumluluk almalısın dedi Almalısınız dedi Samet le bana bakarak  ve Seren de senle çalışmak istediğini istedi. Bana hayran bakışlarıyla yedi beni be ben yorgunum deyip odaya geçtim beni ne bekliyoooo acaba giderken kendi isteğimle gittim şimdi zorla geldim. Zaman ne gösterecek.   Uykunun kollarına bıraktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİ BİLİRSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin