C.5

545 21 8
                                    

   Ce nesimtit!!Dar nu pot spune ca nu mi-a placut.E asa de pervers si asta imi place la el.

    Am luat din dulap o fusta mini roz,un tricou roz si lenjeria intima roz.

   Am iesit din casa fara sa ma intereseze de el. Stiu ca il provoc dar nu imi pasa,fiecare face ceva la el in casa.
 
   Mi-am luat telefonul si am plecat fara sa ma intereseze de daddy .
  Pe drum am primit un mesaj de la prietena mea Delia.

    Delia :Hei!!Ce zici daca mergem in club??Ma plictiesc acasa..,ce zici?
 
   Eu :Nu stiu,mai vine cineva?
 
    Delia:Vin  Lory si Diana.Te roooooog!!!

   Eu:Bine,ne vedem in fata la Nando 's!!

   Delia:OK

Am inchis telefonul si m-am indreptat catre Nando's.
  Mi-am auzit numele strigat de cineva si m-am intors.Era Delia. Fata era imbracata cu un maieu roz cu sclipici si o fusta ca a mea.
     -Ce-i cu zambetul ala o intreb si o imbratisez???
   -pai..stii tu..baitul ala!!L-am vazut in club.
   -E mai mare ca tn ,scumpo.ii spun eu.
    -Nu coteaza varsta!!Daca ne iubim e totul Okey !!
    -bine,acum hai sa mergem la Lory.
 
   Fara sa ne dam seama s-a facut ceasul 7 si lory inca nu stia cu ce sa se imbrace.
 
    -Hai odata!Ia ceva pe tine ca trece noaptea!!spune Delia Si isi da o palma usoara peste frunte.
   -Hai!Pune-ti o fusta si un tricou si sa mergem.

   Clubul era ff aglomerat si mirosul de alcool duhnea peste tot.
 
  Dintr-o data ceva mi-a atras atentia ..niste carlionti care erau atrasi De o fata ceva mai mare ca mine.
  
   -Laura ,ce iti mai face iubitul?recunosc aceasta voce

  -Nu conteaza asta!Acum esti tu, Harry!!fata voia sa-l sarute dar imi pare rau, nu se va intampla asta.
    -Mai,mai,mai!Esti cam aproape nu crezi??spun Si ma bag in fata ei.
   -Scuze dar nu te cunosc .spune in timp ce vrea sa se bage in fata mea.
   -Iubire,sa nu te mai atingi De ce este al meu!!Ai inteles??!!Hmm..
   Tipa pe care am inteles ca o cheama Laura a plecat fara sa comenteze nimic.

   M-am uitat la daddy care era foarte uimit.
-Of..Daddy.Fa-ma sa-ti gem numele in seara asta!Te rog.spun Si imi lipesc buzele brutal De ale lui.

    El imi raspunde la sarut si o mana era asezata pe coapsa mea si cealalta imi strangea fundul cu putere.
    -Daddy,nu in public!spun Si il trag catre iesirea din club.
    
     Am intrat in camera mamei unde se afla patul matrimonial si m-a trantit acolo.
  -Fa-ma sa iti gem numele,daddy!!
  -Tu ai vrut-o baby girl??!!

  Capitol lung:))
  Urmatorul va fii mai pervers ca acesta!!Va pup.💚💘💞;))
 
 
                         ~A~

Daddy(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum