-Ce mama,, buna" isi lasa copilul singur acasa timp de 4 luni??
-Off..scumpa mea.Nu o sa fii singura.O sa ai o bona,are 24 de ani.
-Doamne!
-Fie ca vrei fie ca nu vrei vei sta cu bona.Eu plec.spune mama si imi ofera un sarut cald pe frunte.Pa ,draga mea!!
-Pa,mama!***
Si iata-ma dinou singura acasa.Pai..hai sa ne facem de cap!!M-am dus in bucatarie sa prepar aluatul pentru clatite. Iau borcanul de nutella si il pun pe masa.
Dupa ce am mancat am urcat la mine in camera.
Era 11 noaptea si usa de la intrare s-a auzit .Bona nu avea cum sa fie pentru ca nu ma verifica noaptea .M-am speriat un pic ,dar noroc ca mereu tin polonicul mamei pe noptiera..pentru orice eventualitate .Cobor usor treptele Si observ un barabat cu tatuaje pe bratele bine lucrate. Ochii lui verzi scanau casa Si avea un par carliontat...Dar ce cauta bunaciunea asta la mn in casa ?? I-am tras un polonic peste ceafa Si a lesinat..l-am tarat pana in camera mea.Nu am vrut ca atunci cand se va trezi sa ma vada imbracata asa pentru ca eram in lenjerie intima. In timp ce imi puneam pantalonul De trening pe mn , s-a auzit o voce ragusita de barbat care m-a excitat destul De mult .
-Ah..Ce Imi faci tu mie,babygirl.Mama ta mi-a spus ca esti un ingeras cuminte..
~A~