Dedicat lui :AnaSara3270Mi-am ridicat somnoroasa capul De pe perna Si am privit catre geam.
-Azi e o zi superba!!!!Tip si imi frec ochii cu dosul palmei.
Ma ridic din pat si ma duc la baie.Imi fac rutina de dimneata si ma imbrac cu o rochie albastra scurta.
Mi-am ondulat parul,m-am machiat si am deschis geamul. Doamne!!!Este atat de frumos afara...totul...florile,iarba,fluturii ,starzile..Presimt ca o sa fie o zi minunata!!!!
Cobor scarile Si il vad pe daddy gatind ceva.
-Ce prepari bun,daddy???
-Clatite,baby girl. spune Si vine la mine zambind ,mi-a dat un pupic pe obraz.*
M-am asezat la masa si dintr-o data telefonul meu a inceput sa sune.
Era mama.-alo,mama???
-scumpo,ai uitat ca azi trebuie sa mergi la pregatire.
-cand?m
-acum!!!O sa iti dau mesaj cu adresa acestuia.-dar...
-Niciun dar!!Te duci imediat!!!Mama a inchis telefonul iar eu l-am trantit nervoasa pe masa.
-Ce s-a intamplat,baby girl???
-Am uitat ca trebuie sa fac pregatire la mate.spun nervoasa.
-Te invat eu.spune Si ranjeste pervers.
-Nu se poate. Trebuie sa merg la profesor!!*
-Cred ca asta e!!spun si bat la usa dl-ui Hemmings.
Imi deschide usa un blond cu ochii albastrii care sincer m-a dat pe spate.-intra domnisoara Emily ,spune Si se da din fata usii.
Am intrat rusinoasa in casa Si m-am asezat pe canapeaua neagra. Omul asta chiar are gusturi.
*
-Deci,dupa CE mi-a spus mama ta,nu te intelegi deloc cu matematica,nu???
-Da.Cifrele mi se par heroglife.spun in timp ce ma holbez la el dar nu-i bai.
-OK.Am adus un manual De clasa a 10- a ,are niste exerciti pe care le vei rezolva acum si niste teoreme si formule De invatat pt maine .
Poftim??EU urasc teoremele ,mai ales formulele.
-Rezolva astea!!spune si imi intinde manualul.Dupa ce am rezolvat cateva exercitii mi-am dat caietul pe care am scris.
Sprancenele lui se incruntau probabil de la atatea greseli .
-Hmm..Mai bine decat ma asteptam!!
-Deci..Merit un 7??spun in timp ce ochii imi lumineaza de fericire.
-nu..dar un 4 merge.
-Ugh,v-am zis ca nu stiu!
-Nu e nmk,inveti!Ne vedem luni si joi De la 3 pana la 5.
-OK.La revedere,domnule Hemmings.Barbatul asta e asa seducator.
-Cati ani ai,Emily??
-16,dumneavoastra??
-Dumneavoastra!!??Ma crezi asa batran?Am 24 ,scumpo..
Scumpo??Se da la mine!!Oh..Nu!!O sa am probleme cu profesorul asta!
😂💟💋💙Capitol lung..Adica ..2 capitole intr-o zi(600 cuv)!!Off..Maine incepe scoala Si nu o sa mai postez atat de des..Trec clasa a 11 a Si na..Complicat!!😂💚👌🦄Va iubesc mult👌😍🦄💟👑👑📷💇 😘😂!!!AnaSara3270 e Colega mea si ea este tot clasa a 11 a Si o iubesc mult!!Te pup,Ana!💜💜💜💜💜💜💜