C.11

325 15 0
                                    

*Continuare:
      Am intrat si m-am facut comoda pe canapeaua crem a lui Luke.

    -Ai facut ce ti-am zis???spune si pleaca din camera. Probabil sa se schimbe..doar nu ramane asa.
Cand s-a intors avea un tricou gri pe el si un telefon in mana...oricum nu imi placea ce vedeam deloc
    -deci ti-ai scris?spune si se aseaza pe fotoliul din fata mea.
    -pai..amm..eu..nu am scris tot pentru ca nu am stiut.
         
         S-a uitat intens in ochii mei ceea ce m-a facut si pe mine sa ma uit in ai lui.Sunt asa frumosi,asa albastrii ,sunt superbi.Nu pot.....
     -deci spuneai ca nu ai facut ce ti-am zis???spune si un mic zambet ii apare in coltul gurii.
    -Ba da,doar...nu apuc sa termin pt ca si-a asezat degetul pe buzele mele in semn sa tac.
      -Shh..Acum pentru ca nu m-ai ascultat te voi pedepsi,pisi.
Si ma trage astfel incat sa cad peste el.👸💕L-am privit incruntata si pe fata i-a aparut un zambet made,roz si sexy.Si sexy ...adica nu!!
Buzele lui s-au lipit de ale mele si efectiv eram socata.Fara sa imi dau seama am raspuns la sarut pentru ca ..nu am un motiv.Gurile noastre pacatoase se mancau intre ele..ceea ce este ciudat dar ma excita foarte mult.Mana lui si-a facut loc pana la fundul meu si a inceput sa-l stranga.Ohh..nu stiu cum am putut face asta!!L-am inselat pe Harry!!
       
    :))Capitol nou 😑❤💞💗Ce ziceti??💖💖👠😘😘😘😘💟❤❤
   
  

Daddy(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum