C.2

619 22 4
                                    

      Ma uitam la el uimita .Cum De mama a ales asa o bona??Mai ales baiat...Mi-am dat seama ca eram imbracata cam gros asa ca mi-am luat un maieu Si niste blugi ca sa ma schimb. Cand am ramas in lenjerie intima,,bona" mi-a zis:
   -Ce faci cu alea??Mai bine ai ramane asa ca altfel..
   -Ca altfel CE?Ii spui mamei?Mai lasa-ma!!!
  -Nu vrei sa afli!!!
-Cum te numesti ??il intreb dintr-o data.
  -Harry..dar tu trebuie sa imi spui Daddy.OK asta e ciudat,dar imi place cum suna Daddy.
  -Si CE o sa -mi faci daca nu imi pun maieul,Daddy?
  -Asta,baby girl!!Spune si ma saruta brutal.
     Nu puteam rezista buzelor dulci si mirosului De menta asa ca am raspuns Sarutului.
   Am inceput sa ne sarutam animalic,noi fiind in pat iar mainile lui plimbandu-se pe corpul meu.
      Ma simteam atat de bine,mai ales cand a inceput sa imi suga usor pielea.Fara sa imi dau seama feminitatea mea era uda,poate fii din cauza ca nimeni nu mi-a mai facut CE imi face daddy.
  Mainile mele se jucau prin parul lui carliontat. Vreau mai mult!!Vreau mai mult decat saruturi.
   Dintr-o data daddy s-a desprins din sarut Si s-a ridicat zambind triumfator pentru ca m-a lasat balta Si uda.
   -Asta se intampla daca il superi pe daddy,baby girl!spune in timp CE apasa pe clanta.
   -Daca treaba sta asta,nu o sa fiu prea cuminte!
   -Nu stii CE te asteapta,baby girl.spune in timp CE iese din camera.

   Daca el crede ca il voi asculta se inseala amarnic.
 
  Mi-am pus maieul pe mine Si m-am lungit in pat.
  
  -E ceva ciudat care ma atrage la Harry.
  Spun cu voce tare Si imediat adorm.

   Buna!!A sosit Si al 2-lea Capitol.Va pup!💙💙❤💚💚❤💗💞💖💞💘💞❣❣❣❣💟💟💟😍😍🦄🦄

   
                         ~A~

Daddy(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum