Daddy a inceput sa-mi sarute gatul si apoi sa-l muste.Durerea a inceput sa dispara cand Daddy mi-a supt usor pielea fina. A coborat tot mai jos pana a ajuns la sânii mei. Neasteptat de repede mi-a desfacut sutienul si a inceput sa se joace cu sânii mei.Gemetele mele infundate îl faceau pe Harry sa râda.
Mâna lui a ajuns la marginea chilotilor si i-a dat usor jos si a inceput sa Imi mângâie feminitatea. Se misca tot mai repede ceea ce ma excita la maxim.
-Mai vrei,baby girl??
-D-a!!spun printer gemete.
-Cred ca ai uitat cuvintele magice✨🎩✨ papusa.spune si un ranjet ii apare pe fata.❤
-Daddy!!!
*
A inceput sa ma sarute infometat si bineînteles ca i-am raspuns cu aceeasi moneda. Si-a pozitionat un deget la intrarea mea si mi-am arcuit spatele de placere . In mine acum domina doar da dar in final am ramas Doar cu placerea.In momentul asta as vrea sa imi bag mana in carliontii lui.
-Te simti bine,baby girl??
-Da...spun cu greu.A inceput sa faca miscari de dute -vino in interiorul meu si Imi venea sa imi dau drumul dar nu o sa o fac.
-Sa nu iti dai drumul pentru ca daca vei face asta vei avea o pedeapsa si mai mare.
Harry a inceput sa imi sarute usor feminitatea si am scos un ultim geamat iar dupa aceea mi-am dat drumul.
-Ce ti-am spus EU tie,baby girl??spune dar zambetul nu ii dispare de pe fata.
-Sa nu Imi dau drumul daddy.
-Pentru asta vei primi ceva dureros.Spune si se ridica de pe mine.
Ma tranteste in pat si dintr-o data simt ceva usturator pe fundul meu.
-Ahhh..gem eu te durere.
-Geme-mi numele baby girl.spune si ma loveste iarasi cu cureaua.
-Lasa-ma te rog!!il implor eu.
-Not!Not!Not!!
*
Peste cateva minute de chin,gemete si lacrimi m-a dezlegat si am fugit repede la baie.
M-am uitat in oglinda si aveam niste zgarieturi ingrozitoare pe sânul stang si pe tot restul corpului.
Oh..Doamne!!Ce mi-a facut???
Hei dragilor!!Sorry daca nu am mai postat dar nu mai am timp.Sper ca va place si daca vreti sa ma cunoasteti puteti lasa mesaje in privat.💗😘💗😘💖🍎💖🍎😂🍎😂💋💔💄🍓💛😘😘🐶😋💻🐶🐶💙🌠🐶💻🃏📷🎥📷💕📷📲📷🎥💻🎥🍒🍓🍒🍎🍍🍏🍉🍅🍇🍓🎾🎾🎾🚛🚒🚜🚒🚜🚒💖💞💖💞💘💕💝💕❣💛💔💞💔