Yoongi nefesini düzene sokmaya çalışırken aynı zamanda ağacın altına yavaşça oturdu. Kafasını eğip elindeki deftere baktı ve sakince kekelemeden konuşmaya çalıştı.
"Sanırım defterine ihtiyacın var. Öylece karşıya bakmak bir süre sonra sıkıyor."
Na Ra kafasını kaldırdı ve Yoongi'ye kısa bir bakış atıp tekrar ileriye bakmaya devam etti. Kucağına bırakılan defterin kapağıyla oynarken gerildiğini hissediyordu.
Yoongi ise sonunda Na Ra'yı bulmuş olmanın verdiği keyifle kendini daha rahat hissediyordu.
"Bugün çok fazla o aptal noktalardan görünmüyor." Kız konuştuğunda Yoongi havalı olduğunu düşündüğü bir bakış attı.
"Birincisi, onların yıldız olduğunu sana bir türlü öğretemedim. İkincisi, ben buradayım diye yoklar. Sadece bana odaklanman için." Kız çocuksu bir tavırla gözlerini devirdiğinde, Yoongi kızın çenesinden nazikçe tutarak onu kendisine çevirdi ve gözlerini birleştirdi.
"Bana bakmalısın."
"Buna gerek yok." Kızın huysuzluğu anlamsızca Yoongi'nin hoşuna gidiyordu ve onu daha çok zorlamak istiyordu.
"Pekala, ne zaman saçını boyuyoruz?"
"Anlamadım?"
"Beni bulduğunda saçını beyaza boyayacağını söylemiştin." Kız istediğini elde edeceği için neşelenmişti ve artık çekinmeden rahatça Yoongi'ye bakabiliyordu. İçten içe hala huzursuz hissediyordu ama bunu bir kenara bırakacaktı.
"Belki dedim, kesinlikte yapacağımı söylemedim." Kız hakarete uğramış gibi ağzını kocaman açtığında Yoongi onun sevimliliğine gülmeden edemedi.
"Sinir bozucu olmanın yanı sıra yalancısın da."
Yoongi bu cümleyi umursamadı ve kafasıyla kızın kucağındaki defteri işaret etti.
"Defter bomboş."
"Sadece etrafımı gözlemliyorum o kadar. Bu sayfaları dolduracak kadar hareketli bir hayatım yok."
Yoongi kızın defteri tutan eline nazikçe dokunarak defteri birbirine değen bacaklarının ortasına koydu ve sayfayı çevirerek yeni, beyaz bir sayfa açtı.
"O zaman şu andan itibaren bu defteri beraber dolduralım."
Kız onaylamazca kafasını sağa sola sallayarak yanındakine bakmaya devam etti. Biliyordu, bu sayfalarda bitecekti.
"Her defterin olduğu gibi bu defterin de bir son sayfası var Yoongi. Bir gün bitecek." Yanındaki aceleyle kafasını sallayarak itiraz etti.
"O zaman yeni bir defter alırız. Bir tane daha ve bir tane daha. Hepsini sonuna kadar beraber yazarız. Hiç bitmeyecekmiş gibi, asla son sayfaya gelmeyecekmişiz gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
white | yoongi
Fanfictionblackcloud: Saçlarını beyaza boyatmalısın swagsyub: Neden? blackcloud: Çünkü beyaz kadar masumsun Bense siyah kadar günahkar swagsyub: Masum olduğumu nereden biliyorsun? ☁️160716