Multimedya : Gizem, Arda ve Elif
Arkadaşlar umarim beğenirsiniz keyifli okumalar
:)Aysu ile erkenden uyandık. Hazırlanıp aşağıya indik.
Birkaç şey atıştırip dışarıya çıktık ve taksiye binip partinin yapılacağı yere gittik.
Arda da gelmiş ve kapıda bizi bekliyordu. Yanında ise o gün beni yemeğe getirmek için gelen çocuk vardı.
" Merhaba ben Mert . Arda'nin en
yakın arkadasiyim. ""Tanıştığıma memnun oldum bende Gizem Elif'in yurttan arkadasiyim " dedim.
İlk bakışta iyi bir çocuğa benziyordu. Arda kadar olmasa da yakışıklı biriydi.
Önden biz arkadan Ardagil geldi.
Etrafa baktığımızda çok güzel gözüküyordu. Süsler ise harikaydı!Parti saat 5 de başlayacaktı. Ve saat 3 tu.
Aysu " Ben pastayı, yiyecek ve içecek leri almaya gidiyorum kim benle geliyor" dedi.
Ben herkesten önce davranıp " Ben geliyorum" dedim.
Ve Aysu ile taksiye binip gittik .ARDA' NIN AĞZINDAN
Gizem ve Aysu sipariş ettiklerini almaya gitmişlerdi.
Neden bilmiyorum ama Mert'in gitmesini isterdim.
Yoksa ben Gizem den hoşlanıyor muydum ?
Hayır asla öyle bir şey olamaz dedim ve kafamdaki bu saçma düşünceleri sildim. Gizem tatlı bit kız olabilirdi. Ama ben onu çok üzerdim. Ve Gizem gibi bir kızın üzülmesini istemezdim.
Gizem'in beni sevdiğini düşünüyorum. Çünkü tüm hesaplarından beni takip ediyor ve altına çok güzel yorumlar yazıyordu. Bana birkaç kez mesaj atsa da onu görmezden geliyordum. Onun beni sevdiğini bilsem bile belli etmiyordum.
Mert " Gizem gerçekten çok hoş bir kız sevgilisi var mı ?"
" Saçmalama Mert Gizemle sevgili mi olacaksın "
" Tabiki isterse neden olmasin çok güzel bir kız "
Neden bilmiyorum ama o anda Mert benim yakın arkadaşım olmasına rağmen yüzüne bir yumruk indiresim geldi
" Bildiğim kadarıyla yok istersen bir konuş " dedim
Mert " Olmadığına sevindim bugün Gizem ile dans ederken teklifi edeceğim " dedi.
Bende "hmm" diyip geçiştirdim.
GİZEM'IN AĞZINDAN
Aysu ile sipariş ettiklerimizi alıp mekana geldik partinin başlamasına son 1 saat vardı.
Siparisleri orada bulunan masalara yerleştirdik bardak , çatal ve tabakları ayarladik .
Partinin baslamasina son 30 dakika vardi.
Hepimiz hazirlanmak için yerimizden ayrıldık.
Aysu ile beni Mert almaya gelecekti . Arda ise Elif'i alıp onu yemeğe götüreceğim diye kandırıp partiye götürecekti. Elif'in yerinde olmayı çok isterdim .
Umarım herşey güzel olurdu.
*
Partiye giderken yemekte giydiğim elbisenin kırmızısını giydim ama bu elbisenin farkı daha uzun ve sırtı açıktı.
Aysu ise siyah bir kalem elbise giymişti.
Ve gecenin yıldızı yani Elif çok güzel siyah bir balık elbise giymişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ KARANFİL (Düzenlendi)
Teen Fiction" seni seviyorum Gizem " Duyduklarım karşısında şok olurken ... * Üniversite sınavını iyi atlatan Gizem istediği bölüm olan moda tasarımı kazanmıştı. Yaşı büyük olsa da kendine pek fazla güveni yoktu ama mecburen ailesinden uzakta başka bir şehirde...