Multimedya : Gizem'in yemekte giydiği kıyafeti.
Arkadaslar umarım beğenirsiniz keyifli okumalar
:)Arda'nın söylediği şeyle sinirlenmis gibi görünerek " Pardon ama hayatım derken ? " dedim.
Arda iki kem-küm etti " Kusura bakma çok güzel olmuşsun ağzımdan istemeden çıktı" dedi.
O an sevinçten havalara uçuyordum ama kimseye belli etmeden.
Arda nin yanlışlıkla söylediğine tabiki inanmamistim. Benden hoslandigini da düşünmüyorum çünkü zaten onun bir sevgilisi var. Belkide benle oyun oynamak için böyle yapiyordur.
Neyse diyip yerime geçtim. Arda garsonu çağırdı ve garson siparişlerimizi aldı.
Arda " Bugün neredeyse düşüyordun bak nasıl hayatını kurtardim " diye kendini övmeye başladı .
Ona bakmadan kendimi alamadığım için "Hıı tabi tabi öyle " diyerek gecistirdim.
Siparislerimiz gelmişti. Çok acikmıştim o yüzden hemen yemeğe başladım.
Biraz hızlı yemiş olmalıyım ki Arda hemen bu fırsatı kaçırmayip " Yavaş ye boğulacaksın sonra da benim başıma kalacaksın" dedi.
Bende ona ' hee çok biliyon' bakışı attim ama Arda yakışıklı ama mal biri olduğu için anlamamıştı.
Yemeğimizi bitirmiştik. Parayı Arda ödemişti.
Arabaya bindik beni yurda bırakacağını zannediyordum ama yanılmışım çünkü Arda arabayı bir kulübün önüne park etmişti .
"Arda bizim burada ne işimiz var? "
"Eee yemek yedik şimdide yediklerimizi eritmemiz gerek" dedi ve pis pis sırıttı.
Arabadan indik ve içeri doğru ilerledik.
İçerisi gerçekten çok kalabalıkti. Ve herkes dans ediyordu. Bir kaç kisi oturuyordu onlar ise içki içiyordu.
Arda beni nasıl bir ortama getirmişti ? O böyle ortamlarda mı takılıyordu ?
"Arda rica etsem beni yurda bırakır mısın? ben burayı hiç sevmedim" dedim.
Arda " Yapma Gizem sadece biraz eğlenecegiz".
" Arda ben burada durmak istemiyorum !"
Arda " Tamam sadece yarım saat ?" Dedi.
Istemeyerek de olsa kabul ettim. Çünkü onu kirmak istemiyordum
Boş buldugum bir yere geçtim ve oturdum. Arda ise dans ediyordu ve kızlarla !
O Elif ile sadece eğlenmek için mi çıkıyordu ?
Arda'yı gerçekten hiç anlamıyorum !
Ben hâlâ dans edenleri izlemeye ve kıskançlıktan çatlamaya devam ederken yanima biri oturdu ve bana gereğinden fazla yakındı.
"Merhaba güzelim ben Demir senin adın ne" dedi.
Ne kadar da klişe bir söz ×_×
Arda benim yanıma birinin oturduğunu görmüş olmalı ki dans etmeyi bırakıp gözlerini üzerimize dikti.
Demir bana iyice yakınlaştı ve beni tam öpecekken yanağına yediği sert bir yumrukla yere düştü.
Yumruğu atan Arda idi. Demir hiç de geride kalmadan Arda'ya bir yumruk indirdi ben ise şaşkınlık içinde iken ne yapacağımi bilemeden bağırmaya başladım.
Içerideki sesleri duymuş olmalilar ki güvenlik geldi. Arda ayağa kalktı ve son olarak Demir'in yüzüne bir yumruk daha geçirdi Demir beklemediği bir hamle yediği için yere düştü.
Arda elimden tuttu ve hızlıca arabaya doğru koştuk. Arda hemen arabayı çalıştırdı ve sahile götürdü.
Orada boş bir banka oturduk. Arda sinirli bir ses tonuyla
" O adamın senin yanında ne işi var! " diye bağırdı."Ya benim oradaki kişilerle hiçbir işim olmaz ben orada dans edenleri izlerken gelip yanıma oturdu ayrıca ses tonuna dikkat etsen bana bağıramazsın!" Dedim.
Arda hiçbirşey demedi.
"Geç oldu artık beni yurda biraksan" dedim.
Arabaya bindik. Arda beni yurdun biraz gerisine bırakmıştı.
Hemen odaya geçtim üzerimi değiştirip hemen uyudum.
Yarın Elif'in doğum günüydü son hazırlıkları kontrol etmek için erken uyanacaktık.Bakalım yarın nasıl geçecekti ?
Arkadaşlar biliyorum çok kısa bir bölüm oldu ama lütfen affedin.
Wattpad i silmek zorundayım malum teog var ama asla kitabimi yayimdan kaldirmayacagim en kisa zamanda geri yukleyecegim.
Ard arda bölümler atmaya çalışacağım umarım beğenirsiniz yeni bölümde görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYAZ KARANFİL (Düzenlendi)
Ficção Adolescente" seni seviyorum Gizem " Duyduklarım karşısında şok olurken ... * Üniversite sınavını iyi atlatan Gizem istediği bölüm olan moda tasarımı kazanmıştı. Yaşı büyük olsa da kendine pek fazla güveni yoktu ama mecburen ailesinden uzakta başka bir şehirde...