2.BÖLÜM:Babamın Laboratuvarında

41 1 0
                                    

Sabahın altısında kalkıp üstümü giyindim.daha sonra kahvaltımı edip oturma odasına geçtim.telefonumun sesiyle daldığım hayallerden sıyrıldım. arayan bizİm tayfadan Ufukdu.Buluşalım mı diye aramış.annemden izni koparıp bizİm okula gittim.tüm tayfa tamamdı.aslıyla ben olayı anlattık.daha sonra taşı gösterip"bununla ilgisi olduğunu düşünüyorum" dedim.ve ekledim"bunu öğrenmenin tek yolu var",babamın laboratuvarına gitmek.önce kimse fikrime sıcak bakmasada sonradan hepsi kabul etti.istikamet:laboratuvar...

güvenlikçiye"babamın çantasını unuttuğunu onu vermeye geldiğimizi" söyledim.onu arayıp gelmemizin uygun olup olmadığını soracaktı.ne yapacağımı bilemedim.birdenbire kendimi yere atıp ayağıma kramp girdi diye bağırdı.tayfa şaşkın bir şekilde bana bakarken göz kırpmamla olayı kavradılar.böylece kendimizi laboratuvarın içinde babamın odasında bulduk.olamaz! en büyük tehlike olan babam karşımda kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu.işte şimdi yandım...

yanlış düşünmem ilk defa beni bu denli sevindirdi. babam benim için endişelenmiş.özür dileyipolayı geçiştirdim.daha sonra arkadaşlarımın burayı merak ettiğini onları gezdirebilme olanağımın olup olmadığını sordum.hayır demesini beklerken evet demesi beni bayağı şaşırttı.az daha oyalanırsan vazgeçerim sözüyle irkilip bizim tayfayla kapıdan hızlı bir şekilde çıktık.

Aslı:izni kaptın hadi yine iyisin

ben:aynen izin alamasaydım taşın gizemini çözemezdik.

Sıla: eee hala oyalanıyoruz

ben:tamam hadi gidelim.

Değişik taşların incelendiği bir odaya götürdüm onları .Makineyi kullanmayı az-çok biliyordum.Tüm taş türlerine bakmama rağmen o taşın benzerini bulamadım.Boynum bükük bir şekilde arkadaşlarıma anlattım.babam suratımızın sirke sattığını görünce ne olduğunu sordu. ben olayın aslını anlatamıyacağıma göre "biraz tartıştık"dedim babamsa nutuk çekmek yerine"arkadaşlar arasında olur"dedi . Berkenin babasının dükkanında  bir şeyler yedikten sonra

Herkes fikirlerini söyledi.Ufuk ve Aslı bu olayın peşini bırakmamızı ,ben taşa tekrar tekme atıp geçidi açmayı,Sıla ve Berke ise bu olayı birine anlatıp yardım etmemizi önerdi.Ve tabi ki tek oyla benim önerim kabul edildi .Taşa yeniden tekme atıp geçidi açmak...

ANCAK.....

ARKADAŞLAR 2. BÖLÜMDE SONA ERDİ.BEN KISA AMA ÖZ YAZMAYI SEVİYORUM:)YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM .

MEDYA:BERKE

GİZEMLİ YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin