Sıradan bir cumartesi günüydü.Berke arayıp görev çağrısı yapana kadar...
En gözde buluşma yerlerimizden biri olan İsmet Amcanın eski evi,şimdi ise boş olan mavi kiremitli eve gittim.Ekip toplandı.Ancak...
Ancak Sıla yoktu.İlk başta sorumsuzluk yaptığını düşünsekte sonra taşın en son onda kaldığı aklımız geldi.Hepimiz aynı şeyi düşündük.Sıla geçitte mahsur kalmıştı...
Ne yapacağımızı bilmiyorduk.grubun en mızmızı aslı"bir de bu eksikti,ben size bu işin peşini bırakalım dememiş miydim?"dedi.ardından Ufukda onu destekleyince bende suçu kendime yükledim.olacakları düşünmeye başladık.az sonra ailesi sılanın yokluğunu fark edecek ,bizimle olmadığını görecek,üzüntüden harap olacaklar.bizde Berkenin önerisiyle olanları anlatacağız.ve bizim geçit maceramız burada sona erecek.son düşünce hepimizi ürküttü .ancak başka çaremiz yok gibiydi.en azından sıla bulunacaktı.arkadaşlarıma dönüp:galiba yolun sonuna geldik.bu olayı artık bir büyüğe bildirmemiz gerek dedim.sanırım herkes kendini suçlu hissediyorduki hiç zorluk çıkarmadan önerim kabul edildi.Sılanın ailesine gitmeyi hiç birimiz istemedik.bu yüzden en sakin ebeveyn olan Ufuğun babası Samet amcaya gitmeye karar verdik.hepimize bir hüzün çöktü.kolay mıydı bir geçit keşfetmek ?bir daha bu şans hangi birinin eline geçerdi ?bu düşünceler içinde kıvranıp dururken Berke hepimizin duygularını dile getirdi"arkadaşlar biliyorum bu durum hepimiz için çok zor.ancak emin olduğum bir şey daha var ki o da yaptığımızın doğru olduğu .arkadaşımız için bazı şeyleri feda etmeliyiz."doğrusu içimden kutladım onu.Ne de güzel kelimelere dökmüştü derdimizi.Hepimiz biraz olsun rahatlamıştık.
Ufuğun babası Samet bey bizi kapıda karşıladı
-Buyrun gençler!İçeri gelsenize.
istemeye istemeye içeri girdik.merhabalaştıktan sonra sözcü olarak seçtiğimiz aslıyı dürttüm.bir iki üfledkten sonra konuyu anlatmaya başladı.Ancak Samet amca"hayal dünyanız çok geniş gençler"dedi. O da ne ?Birdenbire kapı açıldı.
GELEN KİM ?
SAMET AMCANIN EVİNDE NE İŞİ VAR ?
SIRLAR ÇÖZÜLÜYOR MU ?
BU SORULARIN CEVAPLARI İÇİN LÜTFEN TAKİPTE KALIN :)
MEDYA: SILA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ YOLCULUK
Mystère / ThrillerYerden bulduğunuz sıradan bir taşın aslında gizem dolu bir yolculuğa hazırlayan anahtar olduğunu nereden bilebilirdiniz ?