9.BÖLÜM:Yurt Dışına Kaçış

15 0 0
                                    

(Ufuğun Dilinden)

Babam Berkeyle tartışırken bende kızları bağlıyordum.Ardından bir silah sesiyle irkildim.Bir de baktım ki Berke kanlar içersinde yerde yatıyor.Babamsa"bu işe bulaşmamalıydınız gençler"deyip beni kolumdan sürükledi.Bense Berke nin yanında olmak istiyordum.ancak babamın buna müsade etmeyeceğini bildiğimden ambulansa haber verdim.Anahtar bende kalmıştı.Bende arkadaşlarımın macerasının devam etmesi için Melisin cebine soktum.Ve sonra hepsine veda edip koşar adım uzaklaştım.ne de olsa artık onları göremeyecektim.Eve gidip eşyaları toparladık.Babam geçit anahtarını aramaya başladı.Ancak bir türlü bulamadı.Bana sorduğunda bilmediğimi söyledim.Vaktimizin daraldığını söyleyerek bir yerlere telefon etti.Ve hızlıca bir uçağa bindik.Yurt dışına kaçıyorduk...

Bunun bir suç olduğunu hepimiz biliyorduk.Fakat öyle bir bataklığa batmıştık ki başka yolu yoktu.Pencere kenarına oturup şimdiye kadar yaprığım yanlışları düşünmeye başladım.Arkadaşlarıma boş yere küsmem,babamın icadı olan uzay aracıyla Marsa gidip uzaylı taklidi yapmam,Melisi kandırıp gerçek anahtarı almam...neden bu kadar önemliydi bu anahtar ?

Bu soruyu babama sorduğumda onunla dünyayı ele geçirebileceğimizi söyledi.Bunun nasıl gerçekleşeceğini sorduğumda ise ayarlayıp istediğin zamanda istediğin yere gitmenin mümkün olduğunu söyledi.Bense bizim uzay aracımızın yetip yetmediğini sordum.Sıkkın bir şekilde bizim uzay aracından daha değerli o taş dedi.anlaşılan sorularımla onu sıkmıştım.En iyisi uyumaktı.

Gözlerimi açtığımda Almanya hava limanına gelmiştik.Kalabalığın arasından geçerek kaybolduk.daha sonra isminin Michael olduğunu öğrendiğim amca bize evimizi gösterdi.Evden çok Laboratuvara benziyordu.babamla aralarında yabancı dilden konuştuktan sonra bize dönerek:

-Anahtar küçük bücürlerde kalmış.Ama Michael halledecek.

İçimi bir korku sardı.Arkadaşlarıma iyilik yapayım derken kötülük mü yapmıştım yoksa ? Bu düşünceler içinde kıvranıp dururken babam içeriye girip Marslı avı yapmayı teklif etti.Yorgunum diyerek teklifini reddettim.Ve vicdanımı bastırarak derin bir uykuya daldım.

BÖLÜM SONU

GİZEMLİ YOLCULUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin