Kolejny dzień. Kolejne spotkanie z chłopakiem czy może jednak sobie odpuścić? Po zjedzeniu śniadania poszłaś do szkoły. Na ostatniej lekcji miałaś biologię. Nie byłaś z tego powodu zadowolona. Gdy w korytarzu rozległ się dźwięk dzwonka, weszłaś jako jedna z pierwszych do sali i zajęłaś miejsce przy oknie. Lekcja się zaczęła. Poczułaś lekkie szturchnięcie. Spojrzałaś w lewo i zobaczyłaś Isaaca z wyciągniętą ręką. W ręku miał karteczkę. Wzięłaś ja i położyłaś na ławce. Było na niej napisane: ,,Przepraszam za wczoraj. Mam nadzieję, że dziś po szkole też spotkamy się na parkingu ?"
Odwróciłaś się w stronę chłopaka i kiwnęłaś mu głową na "tak". Przez całą lekcję byłaś uśmiechnięta. Niestety miałaś wrażenie, że powodem Twojego szczęścia był chłopak z geografii, Isaac. Gdy zadzwonił dzwonek oboje wyszliście z sali. Ty zaapelowałaś chłopakowi,że pilnie musisz udać się do toalety. Isaac uśmiechnął się i powiedział, że będzie czekał tam gdzie wczoraj. Przytaknęłaś i poszłaś do łazienki. Po zrobieniu swojej potrzeby udałaś się w kierunku parkingu. Byłaś kilka metrów przed chłopakiem, gdy podeszła do niego ciemno włosa dziewczyna i pocałowała go. Zrobiło ci się głupio. Było ci przykro, bo chłopak ci się spodobał. Szybkim krokiem odeszłaś, kierując się w stronę domu. Po niecałych 5 minutach usłyszałaś wołanie. Odwróciłaś się i zobaczyłaś biegnącego chłopaka. Ustałaś, a chłopak ustał na przeciwko ciebie.
-*Twoje imię* to nie tak jak myślisz - powiedział-Spokojnie Isaac. Nie ważne co myślę
-Dla mnie ważne - uśmiechnął się delikatnie - jeśli chodzi o pocałunek, to pocałowała mnie Alison, moja była. Chciała wzbudzić zazdrość w pewnym chłopaku. Nie przeszkadzałoby mi to, ale teraz przeszkadza.
-Czemu teraz - spytałaś
-Bo teraz ktoś mi się podoba i mam wrażenie, że odwzajemnia moje uczucia - spoglądał na ciebie
-Wiesz kto to - spytałaś
-Wiem
-Kto ?
-Ty - podszedł do ciebie bliżej i złożył delikatny pocałunek na twoich ustach
-Nie - odpowiedziałaś. Spojrzał na ciebie przestraszony
-..to przepraszam za ten pocałunek - powiedział i odwrócił się z zamiarem pójścia
-Żartowałam- powiedziałam. Isaac odwrócił się w twoją stronę, podszedł do ciebie i ponownie pocałował.
***
I mamy 2 część. Wiem, że jest krótsza, ale mam nadzieję, że się Wam podoba :*
CZYTASZ
| Preferencje - Imagine | TEEN WOLF
RandomPreferencje: Scott 🌼 Stiles 🌼 Derek 🌼 Isaac 🌼 Theo Parish 🌻 Peter 🌻 Brett 🌻 Liam 🌻 Aiden