|23| Wasz pierwszy pocałunek cz. 2

2.8K 115 10
                                    

Theo - Spotkaliście się w miejscu, gdzie się poznaliście. Theo czekał na Ciebie przy moście. Był oparty o drewnianą obręcz. Gdy tylko ustałaś na drewnianym podłożu, spojrzał w twoim kierunku. Uśmiechał się. Podeszłaś do niego bliżej. Uściskałaś go i tak jak on oparłaś się o poręcz. Rozmawialiście. Księżyc oświetlał wasze twarze. Theo położył dłoń na Twoim policzku, przyciągnął bliżej i pocałował.

Aiden - Twój chłopak był razem z bratem na wyjeździe. Trwał on aż 5 dni. Zero kontaktu, zero Aidena. Miał napisać jak wróci. I tak właśnie zrobił. Siedząc na łóżku i oglądając film, usłyszałaś dźwięk wiadomości.
,,Czekam na zewnątrz". Po przeczytaniu wiadomości spojrzałaś przez okno. Przed domem znajdował się on, oparty o swój motor. Szybko zbiegłaś po schodach, otworzyłaś drzwi i podbiegłaś do chłopaka. Rzuciłaś się mu w ramiona. Byłaś bardzo szczęśliwa, że wreszcie go widzisz. Bez chwili zastanowienia pocałowałaś go.
-Miłe przywitanie - powiedział, a nastepnie Cię pocałował

Liam - Dostałaś wiadomość od chłopaka z treścią, że chce iść na spacer. Był jesienny wieczór, a Tobie się nie chciało. Zaczął wysyłać Ci miliony wiadomości. Zgodziłaś się. Założyłaś gruby sweter, kurtkę, buty i wyszłaś. Przed domem czekał Liam. Przywitałaś się z nim i we dwoje powędrowaliście przed siebie. Podziwiałaś pomarańczowo-żółte liście, gdy chłopak się zatrzymał. Wyglądał jakby nad czymś myślał. Spojrzałaś na niego pytająco.
-Wszystko ok - spytałaś

-Zaraz będzie - powiedział. Nie zrozumiałaś żadnego słowa, które do ciebie kierował. Złapał Cię za rękę. Twoja dłoń momentalnie z lodowatej zmieniła się na ciepłą. Jego dotyk był dla Ciebie paraliżujący. Czułaś do chłopaka coś więcej. Spojrzał Ci w oczu, uśmiechnął się i pocałował.




Baaaardzo przepraszam. Niestety wena mnie opuszcza i nie mam chęci. To sie wkrótce zmieni :)
Miłego, jesiennego dnia :*

| Preferencje - Imagine | TEEN WOLFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz