Zen

8.3K 327 231
                                    

  " Neden bu kadar yakışıklıyım ...? Açıkcası .... Bence Tanrı bir yanlışlık yaptı . " -Zen.

Gerçek İsim : Ryu Hyun .

Yaş : 23 (Uluslararası) 24 (Kore)

Seslendiricisi: Jang Kim .

Kan Grubu : B

Doğum Tarihi : 1 Nisan.

Burç: Koç

Boy: 182 cm

Kilo : 75 kg

Göz Rengi : Kırmızı , Yakut ?

Saç: Gümüş (Albino) .

Durum: Yaşıyor .

İş: Müzikal Aktör

Hobiler : Motorsiklet sürmek , Piyano çalmak , karaoke .

Üyelikler : GD Entertainment (Serbest çalışan) , RFA , Mint Eye (Nadir)

Zen Eksantrik , Flörtöz ve cilveli bir karakter olarak bilinir . Narsistdir sık sık görünüşünün mükemmelliği ve ne kadar çekici olduğu hakında konuşur ve kendine iltifat eder hem de şarkı söylemekte ve oyunculukta yeteneklidir . Zen çoğu zaman görünüşünü diğer üyelerle kıyaslar birçok kez de Yoosung'a kendisi gibi gözükmesi için egzersiz yapması gerektiğini söyler . Buna rağmen özellikle de önemsediği konularda sevecen ve sadık bir kişiliğe sahiptir tüm rotalarda MC 'i içten önemser .

Zen sık sık insanların onu görünüşü için mi sevdiğini yoksa oyunculuğundan mı etkilendiği hakkında şüphe eder . Zen kariyerine aşırı önem verir kariyeni küçük de bir şey olsa bu onun gergin eder hatta depresif hâle bile sokabilir . Bu yüzden Normal Ending'de Kariyerini MC'e tercih etmiştir .

Tüm karakterlerde olduğu gibi geçmişten yaraları vardır.

Mystic Messenger Türkiye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin