❤️ Echo Girl'ün gerçek ismi Kyungju Choi ve bu isimle çağrılmasından nefret ediyor .
❤️ Saeran'ın seslendiricisi Sujin Kang korece versiyonlarında Lelouch Lamperouge (Code Geass) Suoh Tamaki (Ouran High School Host Club ) Zeref Dragneel (Fairy Tail) seslendirmiştir .
❤️ Yoosung 1000 tane kağıt vinç yaptığında sevgili yapabilceğini düşünüyor .
❤️ Zen'in seslendiricisi Jang Kim Korece versiyonlarında Kabuto Yakushi (Naruto) Grell Sutcliff (Black Butler) Jean Kirchtein (Attack on Titan) seslendirmiştir .
❤️ Zen şeytanın Jumin'i seviceğine inanıyor .
❤️ Jaehee'nin seslendiricisi Jeong Hwa Yang korece versiyonlarında Shiro (Deadman Wonderland) Hinata Hino (Mirai Nikki) Chawla Rakshata (Code Geass) seslendirmiştir .
❤️Jumin küçükken hep tulum giyermiş.
❤️ 707'nin seslendiricisi YoungSun Kim korece versiyonlarında Sasuke Uchida (Naruto) Light Yagami (Death Note) Araragi Koyomi (Bakemonotagari Recap) seslendirmiştir .
❤️ Jumin'in seslendiricisi YongWoo Shin korece versiyonlarında Neji Hyuga (Naruto Shippunden) İchigo Kurasaki (Bleach) Gray Fullbuster (Fairy Tail) seslendirmiştir .
❤️ Jaehee kanının %80'nin kafeinden oluştuğunu söylüyor .
❤️ Seven'ın arabalarından 1 tanesi kuşun geçirmezdir .
❤️ Zen Kedilerden ziyade köpeklere alerjisi olsaymış daha iyi olacağını söylüyor .
❤️ Yoosung saçlarını boyadı çünkü sevgili edinebilceğini düşündü yani Rika ile bir ilgisi yok.
❤️ Saeran'ın seslendirici Sujin kang 51 yaşındadır
❤️ Jaehee'nin route'nda Rika'nın ölen köpeği Sally Yoosung'un gittiği Sky universitesinin yakınlarına Seven tarafından gömülmüştür .
❤️ Jumin'in seslendirici Yong woo Shin aynı zamandada şarkıcıdır
❤️ Jaehee'nin ayakkabılarının tabanları her zaman yürümekten yıpranır.
❤️ Seven'nın avizesinde siyah neon yıldızlar vardır .(Gerçek)
❤️ Eğer V'nin işi fotorafçılık olmasaydı ressam olurmuş .(Teori)
❤️ Yoosung Seven'ın hoodie'lerini havalı buluyor ve kendisi için de istiyordur .
❤️ Errorlar'da 707 silinemeyen veya gönderilemeyen , 606 ise silinmiş yenilenmiş reset anlamına geliyor.
❤️ Zen cildinin her zaman taze ve esnek olduğunu söylüyor .
❤️ Jumin Elizabeth'in miyavlarından anlıyor .
❤️ Seven'ın paragrafları oyundaki en uzun paragraflardır .
❤️ Jaehee gömleğinin yakasının rahatsız ettiğini söylüyor .
❤️ Sarah Elizabeth'den nefret ediyor .(Gerçek)
❤️ Yoosung soğanlardan nefret eder .
❤️ Tüm seslendiriciler Jaehee'nin rutinini oynadı .
❤️ Jaehee'nin alarmı Zen'nin şarkılarından biri .
❤️ Rika ve Yoosung arasında kan bağı yoktur.
❤️ Rika'nın annesi intihar etmiştir ve Rika'yı sahiplenen anne Yoosung'un Teyzesidir .
❤️ Zen Ph. D. Pepper sevmez .
❤️ Jumin çalışanları için sauna kurmak istiyor .
❤️ Yoosung yatmadan önce parmaklarıyla antreman yapıyor çünkü sabah kalktığında Lolol oynamak için kendini hazırlıyor .
❤️ Secret after Ending'lerde Mc 707'nin sevgilisi .
❤️ Jaehee'nin kahkülleri çok hızlı uzuyor .
❤️ Zen vampir konseptli bir rock erkek grubundan davet almıştır .
❤️ Jumin asistanı olmak isteyenler Jumin'i "Lord Jumin" diye çağırıyorlar .
❤️ V'nin annesi besteci babası ressamdır .
❤️ Seven kendini dünyadaki en komik insan olarak görüyor .
❤️ Zen'in bir önceki müzikalinden kalma amigo kıyafeti vardır .
❤️Jaehee Zen'in ninni söylediği bir albüm çıkartmasını istiyor .
❤️ Yoosung ilk çıktığı kişiye kendisiyle aynı bir çift ayakkabı vericektir .
❤️ Zen Ve Jumin hiç dövüşmediler ve her ikiside kimin kazanacağını merak ediyor .
❤️ Jumin şeker sevmez. (Gerçek)
❤️ Zen Albino'dur .
Bölümler uzun süre sonra gelebilir .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mystic Messenger Türkiye
RandomMystic Messenger adlı efsane bir oyunun türkçe el kitabı gibi bir şey ... İçinde her şey bulunur (Fiction , Teoriler , Çeviriler , Karakterler hakkında bilgiler , Güncel haberler falan filan) ☆ İlk Mystic Messenger Kitabı ✔