Oyun tavsiyeleri

5.8K 252 226
                                    

Yorumlarda gördüğüm gibi çoğu kişi bad end'lerden şikayetçi bende oynadığım rutinler kadarıyla size tavsiye vereceğim. Bunları uygularsanız kötü sona düşeceğinizi zannedmiyorum ...

Yoosung'un rutininde ;

1. Zaten anlaşması kolay bir karakter sadece ona iyi davranın ve azarlamayın .

2. Eğer biri onu fazla oyun oynadığı için azarlıyorsa ona karşı çıkın ve ilgi alanlarına ilgi verin .

3. Görünüşünü aşalamayın ( Eğer aşalıyorsan gözünde sorun vardır zaten ;;;)

4. Mümkünse Zen'e yaklaşmayın ve onunla karşılaştırmayın .

5. Onunla flört etmekten çekinmeyin ^^ sizi kötü sona götürmez

6. Asla asla asla ve asla onun Rika'sı olmayın sizi ne kadar Rika ile karşılaştırsada siz Rika olmadığınız konusunda ısrar edin . (!)

Zen'in rutinde ;

1.Kesinlikle Jumin ile flört etmeyin ve onun tarafını tutmayın .

2. Flört'lerine karşılık verin asla onu geri itmeyin .(!)

3. Jaehee'yi kötülemeyin Jaehee sadece bir fan . Yani Zen'i sahiplenmeyin (!)

4. Fangirl gibi davranmayın aynı zamanda da Fangirl'lerden uzak durmasını da istemeyin .

5.  Onun mesleğini bırakmasını veya uzak durmasını istemeyin (!)

Jumin'in rutinin'de ;

1. Zeki ve özgüvenli gözükün .

2. Kedisinden vazgeçmemesini sağlayın ve Kedisini sevin (!)

3. En olgun kararları verin .

4. Salak saçma konuşmayın ve  parasından yararlanmaya çalışmayın . (!)

5. Babasını kötülemeyin .

6. Sarah ve Glam'a karşı aşırı iğneleyici olmayın hatta onlara karşı olgun olun .

Not : Önemlilerin sonuna ünlem koydum .

Mystic Messenger Türkiye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin