707

8.1K 352 330
                                    

" Dikkatli ol çünkü ben tehlikeliyim . Benimle ilgili olmayı istemezsin " -707

Gerçek İsim : Luciel Choi (Baptismal) , Saeyoung Choi (Doğum ismi)

Takma İsimler: 707 , Luciel , Seven , Defender of Justice Seven , God Seven , Cat Dad , Hacker God , Cat Abuser , MemeLord , 707 EXTREME .

Seslendiricisi : Yeong Seon Kim

Yaş: 21 (Uluslararası) 22 (Kore)

Kan Grubu : AB

Doğum Tarihi : 11 Haziran .

Burç: İkizler

Boy: 175

Kilo: 69

Göz Rengi : Altın rengi .

Saç Rengi : Kırmızı

Durum : Yaşıyor .

İş: Hacker

Üyelikler: RFA

Hobiler: Araba aramak , Yarış yapmak , Yeni program dilleri yaratmak .

Oyununun çoğu yerinde şakacı mutlu ve prankstar bir karakter sık sık Yoosung'a eşek şakası yapıyor diğer üyeler ve kendi hakkında şakalar yapıyor . Çoğu zaman mesajlara "lol" ile cevap veriyor .

Fakat oyuncunun ilk izlenimiyle bu Seven "Gerçek " Seven değildir . Chatroom'un dışında esprili kişiliğinin arkasında Seven aslında ciddi ve depresif bir kişidir ve yaşadıklarından sonra başına iyi birşey geleceğini kesinlikle reddediyor . Bu yüzden ona yakınlaşmak isteyenleri tehlikeye sokacağından korkuyor .Bu korku genellikle rota sırasında MC'i uzaklaştırmaya çalışırken belli olur .

MC'i ilk başta reddetmesine rağmen MC'e çok değer verir ve gerisi de oyuncunun Seven' a ne olursa olsun ona bağlılığının hareketlerini göstermesiyle rotanın çok az bir kısmında eski haline döner .

Ayrıca Katolik olduğunu ve rotasında bolca inançlı davrandığını görürüz .

Mystic Messenger Türkiye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin