Jumin Han

7.5K 309 226
                                    

" 'Donut' nedir bir çeşit tatlı mı ? " - Jumin Han

Gerçek İsim : Jumin Han .

Takma İsimler : Trust Fund Kid , Cat mom

Seslendiricisi: Yong Woo Shin

Yaş: 26 (uluslararası ) 27 (kore)

Kan Grubu : B

Doğum Tarihi : 5 Ekim

Burç : Terazi .

Boy : 184

Kilo : 78 kg

Göz Rengi : Gri

Saç rengi : Siyah - Kahverengi

Durum: Yaşıyor .

İş: Yönetici Müdür .

Üyelikler : C&R İnternational , RFA

Hobiler : Okumak , Şarap tatma .

Jumin sessiz , ciddi . temkinli ve olgun davranmayı tercih eden biri buna rağmen diğer üyeleri gözlemlemeyi ve kediler hakkında konuşmayı sever özellikle kendi kedisi Elizabeth the 3rd . Zen'in kedi alerjisi hakkında dalga geçmeyi seviyor . Kadınlara duyduğu duygu eksikliği yüzünden sürekli RFA üyeleri ve basında Gay olduğu hakkında söylentiler çıkıyor . Olaylara objektif olarak bakıyor ve diğerlerinin de öyle olmasını istiyor . Jaehee'e verdiği işlerden de belli olduğu gibi tam bir işkoliktir . Jumin hayatını kendi doğru olduğunu düşündüğü şekilde yaşıyor ve kimsenin fikirlerini önemsemiyor .

Jumin aşk ilişkisini önemsemez çünkü bunun bir değerinin olmadığını düşünür bunun yerine işine ve kedisine odaklanmayı tercih eder . Bu ona soğuk bir adam hatta bir robot izlenimi verir . Buna rağmen çalışanlarla ilişkisini her zaman profesyonel tutar çünkü para verdiğin sürece çalışanların her şeyi yapacağını düşünür . Jumin yüksek bir statüye sahip olduğu için lüks bir şekilde yaşar fakat onu sadece parası için seven insanlardan nefret eder . Jumin RFA üyelerinin anlamayacağı bir espri anlayışına sahiptir hatta çoğu zaman şakaları komik değildir ama o bunu umursamaz . Soğuk ve Objektif bakış açısına rağmen RFA üyelerini o kadar önemser ki gerektiğinde teretdüt etmeden onlara yardım eder .


Mystic Messenger Türkiye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin