Bilgiler

4.4K 209 344
                                    

❤️ Zen piano çalabiliyordur .

❤️ 707 Hack yaparken fazla stres yaptığında klavye ile bir ritim uyduruyordur .

❤️ Saeran/Unknown dondurma ve şekere bayılır .

❤️Aslında Jaehee'nin kızlara ilgisi yoktur .

❤️ Zen saçını pembeye boyamayı düşünüyor.

❤️ Jumin'in takma ismi "Cat Dad " 707 takma ismi "Cat Mom" 'dır

❤️ Aslında 707'nin üç gözlüğü vardır ve gözlüklerinin çizgileri hepsinin farklı yönlere bakar .

❤️  Zen bir kere sahneye iç çamaşırsız çıkmıştır !

❤️ Yoosung Lolol'u yapan kişiden imza almayı istemektedir .

❤️ Jaehee 1.65 boyu ile RFA'deki en kısa kişi .

 ❤️ V'nin seslendiricisi (Hosan Lee) V'nin kısımlarını seslendirirken tüm cheritz çalışanları ağlamış.

 ❤️ Zen'in kedilere alerjisi olsa bile Elizabeth'den nefret etmiyordur

 ❤️ Yoosung donmuş ramen , acılı pirinç kekleri , omurice , kızarmış tavuk ve pizza'yı sevmektedir fakat sarımsak ve ginseng içeren şeylerden nefret etmektedir .

 ❤️ Casual story'de Jumin'in Mr. Chairman'in en büyük oğlu olduğu söyleniyor bu da kız veya erkek kardeşlerinin olabilceğinin göstergesidir .

❤️ Jaehee'nin rutinin'de  Jaehee Zen hakkında bahsederken Zen'in "Hell note" adlı bir film'de "K" karekterini oynadığını söylüyor burada gönderilmek istenen "Death Note" animesinden "L"

❤️ Jaehee Bento'ları çok sevmektedir .

❤️ Saeran/Unknown defalarca kendini öldürmek istemiştir fakat Saeyoung her seferinde Sarean'ı durdurmuştur .

 ❤️ Yoosung'un gittiği Sky National Seoul University gerçekten'de vardır ve korenin en prestijli ve pahalı universitelerindendir .

❤️ Jaehee'nin After ending'de Yoosung Jumin'in asistanı olmaktadır


Mystic Messenger Türkiye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin