Bölüm 2 : Minenin bir sabahı

21 0 0
                                    

Kardeşinin gözünden
Ablam hala uyanmamış. Bu ablamı hiç anlayamıyorum zaten oda küçücük bir de bu kedi çıktı başımıza iyi mi hayvan ısrarla sabaha kadar uyumuyor.Bu da yetmezmiş gibi her sabah gelip ayaklarımı yalıyor. Aslında kedi bile çözmüştü ablamın sabahları uyandırılamayacağını. O yüzden gelip benden kahvaltı istiyordu. Neyse kalkıp şunun karnını doyurayım. Sevimli de bir şey hınzır.
Kedinin acayip bir huyunu keşfettim bu günlerde  bu kedi ablam tam uyanacağı zaman tekrar uyuma evresine geçiyordu dedim anneme. Annem aman şu kediden bahsetme bana hiç sevmiyorum dedi tiksinerek. Ablam da buna bir anlam veremiyordu ama bizim için yeni bir keşif dedim anneme. Ama Sabrının bittiğini biliyordum o yüzden sessizce
Kediye mamasını verdim şimdi de kahvaltı hazırlamaya başlayacağım diye söylendim annemden medet umarak ama umduğumu bulamadım. bu evin derdi de hiç bitmiyor dedim yüksek sesle. Ablam uyandı sonunda zaten tahammül edemez gürültüye. Ablam gözlerini açtı kıpkırmızıydı kız gözüne noldu dedim. Cevap vermedi direk kalkıp aynanın karşısına geçti. Sanada günaydın böcüğüm dedi. Günaydın dedim gülümseyerek. Ben mutfağa geçiyorum dedim tamam dedi. Son iki aydır hayatı odamız ve mutfaktan oluşuyordu. Ah be ablacık bu kadar depresif olacak ne var. Herkes işsiz. Bu konuda konuşmuyorduk çünkü çok öfkeleniyordu konu açılınca. İdareten bir gülümseme ile peşimden geldi yarın tercih sonuçları açıklanıyor dedi.

Küçük işletme Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin