„Jestli si nemůžeš vybrat, vezmi si obě," řekl hlas za ním.
Ten hlas by rozpoznal mezi miliony.
„Díky, Harry," řekl a vzal si obě.
„Jak se máš?" Zeptal se mladší muž.
„Byl jsem u Nialla a popovídali jsme si, takže se cítím líp. Co ty?"
„Mám se fajn, akorát je mi trochu smutno, kvůli tomu uhm..tomu ránu, ale to bude v pohodě."
„Jo, tohle. Harry je mi líto, že jsem se zachoval jako blb a chtěl jsem ti poděkovat za to, že jsi tu pro mě byl," řekl Louis a zčervenal.
„Kdykoliv, Lou," usmál se Harry a modroočko cítil motýlky v břiše.
Kudrnáč už chtěl odejít, když na něho Louis zavolal:
„Harry?"
Otočil se a zvědavě se na něho zadíval.
„Pamatuješ si, jak jsi mi řekl, že mě chceš zpět?"
„Samozřejmě, ale-"
„Tak mě zkus vyhrát zpět."
Harryho obličej se rozzářil, jako vánoční stromeček a vzal Louiho do nečekaného objetí.
„Vyzvednu tě zítra odpoledne a půjdeme na naše první rande!" Řekl nadšeně, otočil se a odcházel, zatímco si mumlal plány na následující den.
Louis si nemohl pomoct a usmál se nad tím, jak sladce Harry vypadal, jeho zelené oči svítily a jeho úsměv mohl rozzářit celý svět.
Nakonec vrátil zmrzlinu do regálu a odešel. Už ji nepotřeboval. Po rozhovoru s Harrym už se necítil vůbec smutný, spíš natěšený.
Možná měl Niall pravdu a Harry je ten pravý. Louis se cítil špatně, že se tak rychle přenesl přes rozchod se Zaynem. Ale kdyby měl být upřímný, řekl by, že muže s havraními vlasy nikdy nemiloval. Louis ho měl samozřejmě moc rád a to dlouhou dobu, byli partneři dva roky a on mu i několikrát řekl 'Miluji tě', ale Zayn nikdy nevlastnil jeho srdce, i když se o tom Louis dva roky snažil přesvědčit.
Když přišel domů, zkontroloval telefon a zjistil, že má třicet dva nepřijatých hovorů od mamky a sester. Ony o něho musely mít vážně strach a tak se rozhodl, že jim zavolá.
„Loui? Panebože, konečně jsi se ozval! Málem jsem se strachy zbláznila!
Jak se máš, chlapečku?"
„Mami, kolikrát ti mám říkat, že už nejsem chlapeček? Ale jinak...mám se fajn.
„Slyšela jsem o tom, co ti Zayn udělal. Je mi to tak strašně líto, Lou. Nedokážu si představit, jak se cítíš."
„Je to v pohodě, mami, vážně. Dneska ráno jsem mluvil s Niallem a...Harry tady byl pro mě."
„Takže Harry je vážně zpátky?"
„Jo a...my možná...jdeme zítra na rande..."
„Nemyslíš, že jsi se posunul nějak moc rychle? Nechci, abys byl nešťastný. Nechápej to špatně, jestli jsi šťastný, jsem i já, ale promyslel jsi si to?"
„Mami, kdyby Harry před třemi lety nezmizel, nikdy bych ani nepřemýšlel o někom jiném. Byl láska mého života a já myslím, že stále je."
„Bojím se, že by ti mohl znovu ublížit."
„Neboj, mami."
Buď opatrný, zlato."
ČTEŠ
Taken (CZ překlad)
RomanceLouis a Harry byli perfektní pár, dokud Harry před třemi lety nezmizel. Louis se trápil, ale pak ho objevil Zayn. Na první pohled se do Louiho zamiloval. Nyní se mají brát. Co se ale stane, když se uprostřed obřadu v kostele objeví Harry? Kde celou...