6.kapitola

633 49 0
                                    

PŘÍTOMNOST

Harry a Louis seděli na gauči, sledovali nejoblíbenějsší film mladšího muže „Láska nebeská" a mazlili se pod teplou heboučkou dekou.

Upřímně, Louis doopravdy neměl tenhle film rád, takže nedával pozor co se ve filmu děje.

Místo toho se jeho myšlenky toulaly, kolem jeho krásného přítele. Cítil nutkání dotýkat se ho a cítit, jak se Harry dotýká jeho. Chěl ho líbat, cítit ho a ukázat mu, jak moc ho miluje.

„Haz..."

Louiho ruka pohladila Harryho stehno, ale kudrnatý můž ho jednoduše ignoroval a pokračoval ve sledování filmu, aniž by svému přítel věnoval jakýkoliv pohled.

Ale Louis se nehodlal tak rychle vzdát.

Začal posypávat Harryho krk lehkými, motýlími polibky, vyšší muž zavřel oči a vzdychl, na film při tom úplně zapomněl.

„Lou...můžu tě sníst?"

Modroočko byl ohromený. Nemyslel si, že bude tak jednoduché Harryho přesvědčit. A tak jen přikývl s chlípným úšklebkem v obličeji.

O deset minut později už Louis, hlasitě sténal, když se Harryho jazyk dostal k jeho vchodu.

„Chutnáš tak zatraceně perfektně," řekl Harry a podíval se Louimu do obličeje. Měl zavřené oči a obočí stažené, boky přirážel proti Harrymu.

Za několik minut už byl Louis na kolenou na jejich posteli. Harry držel jeho zadek a roztahoval jeho půlky od sebe, zatímco ho ochutával.

„Uděláš se jen díky mému jazyku?? Bez dalšího doteku??" zeptal se Harry a znovu do něho zajel jazykem.

„Uhh," zavzdychal Louis, neschopný mluvit, nebo snad jen přemýšlet, v souvislých větách.

Harry znovu zabořil obličej mezi půlky jeho přítele. Mohl by tohle dělat celý den, Louis chutná tak zatraceně sladce.

„Uh, ah...Haz...mh. Ty mi děláš tak uh...zatraceně...uh...dobře!! Js...jsem...tak blízko," vzdychal Louis. „Harry, prosím!!"

„Chci aby ses udělal bez dotýkání. Jsi tak moc hodný kluk, Lou."

Harry pevněji sevřel Louiho boky, držíc ho na jednom místě, a přitlačil jazykem na jeho vchod.

„Uh...Haz, prosím..."

Harry do něho vklouznul dvěma prsty a začal je do něho zarážet. Po tom, co Louis začal žebrat o víc, přidal i třetí.

Modroočko už brečel slastí a po chvilce se udělal na prostěradlo tak silně, že pár sekund viděl před očima hvězdičky. Když z něho Harry vytáhnul prsty, tak se prostě jen zhroutil na postel.

„Ještě jsme neskončili, Lou," zašeptal svůdně Harry.

„Chtěl bych si na tobě zajezdit. Prosím..."

Harry miloval, když ho Louis takhle potřeboval.

„Yeah? Potřebuješ mého ptáka? Aby tě naplnil? Rád by sis na mně zaskákal se svojí velkou prdelkou, viď?"

„Ano, daddy, prosím," zašeptal menší muž a Harry naprosto ztratil kontrolu.

Lehl si, chytl Louiho boky a nabodl ho na sebe. Louis plakal, protože ho po tak dlouhé době bolelo být takhle moc roztažený, a potřeboval čas, aby si zvykl na Harryho velikost, (Přiznejme si, že i když se Zayn neměl za co stydět, na Harryho neměl.) ale když ho zelenoočko nadzvedl, všechna bolest se změnila na slat a on hlasitě zasténal.

Louiho slastné fňukání bylo jako rajská hudba pro Harryho uši.

„Lou, buď pro daddyho hodný kluk a otoč se. Chci vidět tvůj zadek."

Louis ochotně poslechl a otočil se s Harryho penisem stále uvnitř. Kudrnáč chytl jeho zadek a on si povzdechl a začal se znovu nadzvedávat.

„Daddy je na tebe tak pyšný. Tvoje prdelka je tak zatraceně skvělá."

„Daddy...uh...můžu se prosím...uh...udělat??"

„Yeah, zasloužíš si to."

Louis už to nemohl dál zadržet a znovu vystříkl na prostěradlo.

„DADDY!!"

„Zlatíčko, chci se udělat do tebe, můžu??"

„Ano," odpověděl Louis, stále omámený z jeho orgasmu a když na Harryho naposledy dosedl, cítil jak ho naplnil.

Harry vzal ruční, který ležel vedle postele a pořádně je očistil, pak si Louis lehl a přitulil se k němu.

Miloval jejich výškové rozdíly.

Zelenoočko ho objal ještě pevněji a dal mu pusu na čelo.

„Harry?"

„Hmm?"

„Máš nějaké poslední přání? Myslím jako, jestli chceš ještě někam jít nebo něco udělat předtím, něž...budeš muset odejít??"

„Myslím, že být s tebou je to, co jsem vždycky chtěl," řekl Harry a políbil Louiho na rty," ale taky jsem snil o tom navštívit Kanadu, nevím, vidět tu přírodu, Niagarské vodopády, Quebec, Toronto, Montreal. Myslím, že by to mohlo být dost fajn."

„To je pěkný sen. Nikdy jsi se o tom nezmínil," řekl Louis s lehkým úsměvem.

„Poprvé jsem o tom začal přemýšlet v nemocnici, když jsem o tom viděl dokument. Prostě mě popadlo náhlé nutkání to vidět naživo."

„V tom případě se tam podíváme."

„Cože?" zeptal se zmateně Harry.

„Uděláme si výlet do Kanady."

„Vážně?"

„Ano, vážně," odpověděl Louis rozhodně.

„Ó můj bože!! Děkuju, Loui!! Nemáš ponětí, jak šťastný díky tobě jsem!" objal Harry Louiho pevněji.

„Udělal bych pro tebe cokoliv. Miluju tě, Harry."

„Taky tě miluju, Lou."

Vyměnili si ještě pár pomalých a romantických polibků, ale pak se Louis omluvil a odešel začít plánovat jejich výlet.

Chtěl, aby to bylo perfektní. V hlavě už si začal tvořit nějaké plány a přemýšlel o velkém překvapení.

Tohle bude ten nejlepší výlet vůbec...

Taken (CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat