5. kapitola

674 61 3
                                    


PŘÍTOMNOST

„Už jsi vyhrál moje srdce, víš?" řekl s úsměvem Louis.

„Ale ne moji důvěru. Ztratil jsi totiž úplně všechnu, když jsi se ten den neukázal."

Harryho úsměv vybledl a jeho výraz se změnil z milujícího a šťastného na smutný.

„Já ti to vynahradím, andílku, slibuju," řekl Harry a pohladil Louisovo stehno.

„Proč jsi zmizel? Proč jsi mě opustil? Kde jsi byl?"

Modroočko začal brečet a to lámalo Harryho srdce.

„J-já ti to nemůžu říct," zamumlal.

Louis odstrčil jeho ruku a otočil se k oknu, jediná věc, kterou mohl Harry slyšet, byly jeho vzlyky.

Venku začalo pršet a obloha byla depresivně šedá.

'A teď jsem všechno ukázkově posral...znova', pomyslel si Harry a jediná věc, kterou chtěl udělat, bylo bouchnout hlavou do volantu. Ale mladší muž se bál Louimu říct, co se tehdy stalo. Nebyl ještě připravený, ale věděl, že mu o bude muset říct co nejdříve. Jinak by mohl Louiho ztratit navždy a to bylo to, čeho se obával nejvíce. Miloval ho z celého srdce, bez něho nebyl nic.

Harry zastavil před Louiho domem a chtěl vystoupit, aby mu pomohl, ale on mu řekl:

„Nepotřebuju tebe, ani tvojí pomoc, Harry."

Ani se neohlédl, jen zmizel v domě. Harry si položil hlavu na volant a zhluboka se nadechl.

„Jsem tak pitomej!!"

Zavřel oči a snažil se udržet slzy.

„Proč vždycky všechno zkazím? Mohl bych být nejšťastnější chlap na planetě, ale teď jsem všechno zničil...znova. Proč jsem mu to neřekl? Možná by mi porozuměl! A teď mluvím sám se sebou! Boží!"

Několik slz mu steklo po tvářích a on se rozjel domů.

Déšť začal zesilovat.


Harry sotva viděl na cestu, protože jeho oči byli červené a oteklé

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Harry sotva viděl na cestu, protože jeho oči byli červené a oteklé. Kvůli slzám viděl rozmazaně. Řídil příliš rychle, ale nemohl se kontrolovat, chtěl prostě jen dojet domů, zahrabat se do postele a zapomenout na poslední dvě hodiny.

Protože byl ztracený ve svých myšlenkách, neviděl červené světlo a pokračoval v rychlé jízdě.

Neviděl auto, které jelo zprava.

Nemohl už změnit směr jízdy.

Harry nebyl dost rychlý...

Auto do něho narazilo ze strany a on ztratil vědomí..

Taken (CZ překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat