Alex
- Nem fog tetszeni, amit el kell mondanom! - Lépett az irodámba kedves barátom és egyben jobb kezem, Dominic Dachner.
- Megbirkózom vele - mosolyogtam rá fáradtan, majd intettem, hogy foglaljon helyet.
- Mindjárt leolvad a mosoly az arcodról, ha ezt meglátod - tolt elém egy mappát.
- Miért, mi ez? - választ nem várva kinyitottam.
Az egyik pénzügyi tanácsadó, Simon Winslow aktája került a szemem elé, aki már több mint öt éve dolgozik nekünk.
- Nézd csak át figyelmesen a gazember tetteit!
- Ez képtelenség! - kiáltottam fel, amikor megláttam, hogy a mindig megbízhatónak tűnő, ötvenes éveiben járó férfi hatalmas összeg sikkasztására folyamodott. - Tudj meg mindent Dominic! A családjáról, a házáról, a pénzéről... A legkisebb dologról is tudni akarok, ami vele kapcsolatos!
- Tudtam, hogy ezt fogod kérni, ezért utólagos jóváhagyásoddal már ki is derítettem róla minden fontos információt - tett az asztalomra egy másik dossziét.
- Köszönöm - biccentettem, aztán magam elé húztam a másik aktát is.
- Tetten érni Simon Winslowot nem bizonyult olyan nagy kihívásnak, mint vártam, sőt, szinte túl könnyű volt. Nem bonyolult módszert választott. Egyszerűen leemelte az ügyfelek számlájáról a pénzt, hamisította az aláírásukat, és gyakorlatilag felélte az ellopott összegeket. Alex, el kell távolítani őt a bankból, mert ha erről nagyapád tudomást szerez, kő kövön nem marad.
- Természetesen, gondoskodom a dologról. A fickó, aki meglopott engem és a nagyapámat, meg fog lakolni a bűneiért.
Kinyitottam a dossziét. Az első oldalon a háza és az értéktárgyai voltak feltüntetve, a másodikon a felesége, bizonyos Catrin Winslow, a harmadikon pedig egyetlen lánya, Ivanna Winslow fényképe és életrajza szerepelt.
***
- Nagyapád keres az egyes vonalon - szólt be az irodámba Sila, a titkárnőm.
Elgyötörten sóhajtottam fel.
Már csak ez hiányzott! Úgy látszott, minden összeesküdött ellenem.
- Mondd meg neki, hogy később visszahívom.
- Azt mondta, sürgős.
Hát, persze! Rodrigo Houstonnak mindig minden sürgős volt, különösen mióta átadta nekem a bank vezetését. Három évvel ezelőtt, a huszonhetedik szülinapomra megkaptam tőle álmaim üzletét, és pénzügyi jogtanácsosból bankigazgatóvá lettem. Gyors felemelkedésemet a csalhatatlan ösztönömnek, éles elmémnek, valamint a becsületességemnek köszönhettem. Sosem kellett törvényt szegni, hogy elérjem, amit akarok. Ezért nem tűrtem el magam körül a Simon-féle embereket.
Kinyomtam a hívást. Reméltem, hogy papi ebből érteni fog, és inkább a nyaralására koncentrál, míg én intézem az üzleti ügyeket.
Hiú remény volt azt hinni, hogy annyiban hagyja a dolgot, mert a telefon újra megcsörrent, de ezúttal az irodai számom helyett a mobilomat csörgette megállás nélkül.
YOU ARE READING
Megvettem ezt a nőt!
Romance#K.D. Nikivel írtuk közösen Szerelmesen az ember hajlamos olyan dolgokat tenni, vagy gondolni, amitől azt érzi minden úgy tökéletes, ahogy van és ez az érzés sosem múlik el... Csakhogy ez nem így van! Egyszer minden véget ér! Így történt ez vele...