2. Fejezet

5.8K 231 11
                                    

Alex

- Miért vagy ilyen elégedett? - lépett az irodámba, Dominic.

- Mert holnap reggel megnősülök - válaszoltam egy gúnyos mosollyal. - Jó is, hogy jöttél, mert megakartalak kérni, hogy legyél a tanúm! - mosolyogtam, kedves barátom elképedt arcát nézve.

- Ezt, hogy érted? Mi az, hogy megnősülsz? Kit veszel el? - kérdezte meglepődve, szinte már kiabált.

- Melyik szót nem értetted, Dominic? - kuncogtam. - Holnap elveszem Ivanna Winslowot, Simon lányát.

- Annak a Simonnak a lányát, aki meglopott? - kérdezte egyre értetlenebbül.

- Igen, az ő lányát - válaszoltam büszkén vigyorogva, fejem a hatalmas ablakom felé fordítva.

- Semmit sem értek... elmondanád a részleteket?

- Ne, nézz így rám! Nagyon egyszerű. Azért, Simon lányát veszem el, mert ez a nő a legalkalmasabb arra, hogy megleckéztessem nagyapát. Ivanna az apjának köszönhetően egy elszegényedett fiatal lány, aki nem ért semmihez, főleg az üzleti ügyekhez nem, mivel csak egy alul iskolázott fodrászgyakornok. Ráadásul, külsőre sem éppen egy elegáns bankigazgató feleségnek néz ki. Nézd, csak meg - toltam Dominic elé néhány fényképet, ami az asztalom fiókjában volt.

- Semmi kétség, nagyapád elájul, ha meglátja az oldaladon ezt az elkényeztetett csitrit.

- Éppen ezért választottam őt. Ezekkel a rózsaszín tincsekkel a hajában, és az öltözködésével kitérítem nagyapát a hitéből. Már alig várom, hogy láthassam az arcát, amikor holnap este meglátja újdonsült feleségemet - kacagtam fel.

- Ez hihetetlen! Senki nem nősül csak azért, hogy kitoljon a nagyapjával!

- Kivéve engem - mondtam még mindig vigyorogva. - Miután, Rodrigo Houston megfenyegetett, hogy levált és Edwardot ülteti a helyemre, valamint kitagad az örökségemből, nem hagyott nekem más választást. Te is tudod, hogy milyen, ha a fejébe vesz valamit. Nem fog leállni azzal a szándékával, hogy megnősítsen. Nekem pedig nincs kedvem hetente új feleségjelöltekkel megismerkedni - válaszoltam feszülten.

- Akkor sem nem normális, amit tenni készülsz! Az egész dolog elképesztő őrültségnek hangzik - ingatta a fejét.

- Az is. Meggyőződésévé vált, hogy sohasem fogok megállapodni, ezért úgy döntött, hogy a saját érdekemben nyomást gyakorol rám, én pedig meglepem! Könyörögni fog, hogy minél hamarabb elváljak ettől a libától, és ezáltal soha többé nem fogja rám erőltetni a nősülést.

- Ennyire nem hiszel a házasságban?

- A házasság hülyeség. Nem létezik sem a szőke herceg, sem a sírig tartó szerelem - vontam meg a vállam, mire barátom meglepődve dőlt hátra.

- Akkor, abban sem hiszel, hogy két ember őszintén szeretheti egymást? - firtatta elgondolkodva.

- Az egymás iránti rajongás, csak rövid ideig tart. Mondd, ismersz olyat, vagy hallottál bárkiről, aki halálig tartó boldog házasságban élt? - néztem a szemeibe felhúzott szemöldökkel.

- Nem... de ez nem jelenti azt, hogy ne létezne boldog házasság - válaszolta.

- Bizonyára létezik - hangom ironikusan csengett.

Megvettem ezt a nőt!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora