Part 24 Birthday

437 45 3
                                    

2 days bd
Aj meri birthday thi ..main bhot zayda khush thi..Wait kr rahe thi ky kis ka phly msg ata ...bus 12 bjny Ka wait kr rahe aur mobile hath main pkr liya tha ..mujy umeed thi ky taha phly krye ga
12:00am 9 june
Achnk mery phone ki bell bji ..
Whatsapp open kiya
  Whatsapp
Happy birthday maira :-)
Jb dhaka tu uzair bhai ka msg tha ...Main taha ky msg a wait kr rahe thi ...
Phr fatimah ny b kiya ...sub ny wish kiya ..
Magr taha ny ni kiya :(
Mery ankho main nami a gaye ..main kfi dar tk wait krti rahe magr ni aya ..phr main so gaye ..

Morning 9:30am
Main uthe ..face wash kiya aur nichy chali gaye ..
Happy birthday beta (Papa mama ny wish kiya )
Phr sub ny b mujy wish kiya ..main ny nashta kiya aur socha Taha sy miloon ..
Main alina ky ghar chali gayee ..
Sub sy salam dua ky bd ..main alina sy milny ka bhanna kr ky upir taha ky room main gaye ..Knock kiya likhin darwa open tha ..main ander gaye tu mujy aysa feel hua jase taha abhe washroom giya hai ..mujy door band krny ki awaz aye ..

Main uska room set krny lag gaye ..meri nazar usky mobile py parye ..
Me: Chalo aj inka mobile check krty hain ? Main ny on kiya tu open hogaya ..matlb wo abhe apny mobile ko rahk ky gaya tha aur abhe mobile lock ni hua tha :)
Main khush hue ..Main ny mobile open kiya ..
Gallery open ki tu pics dahkny lag gaye ..Ak larki ki kfi pics thi taha ky sath ..wo b bhot close sy (Shyd koi friend hoge main ny socha )
Phr achnk msg aya
Lauren
Main message open ni krna chahti thi ..magr notification show hogaya aur likha tha
(Baby i am pregnent 😘😘)
Ye read kr ky mujy yakeen ni aya socha friend hai tu bta rahe ho ge ..
But
But
.

.
.

Bus Teri Zarort (Completed)Where stories live. Discover now